Complaint: Laatste ronde, drie kwartier voor sluitingstijd

user-176346 on 01 May 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

CenterParcs Het Heijderbos
Zondag 28 April 2013

We gingen poolen om mijn verjaardag te vieren, hierbij hoort een drankje. Kwamen aan rond 11 uur, zelf drinken besteld aan de bar en meteen afgerekend. Om kwart over 11 kregen we de vraag of we nog iets te drinken lustten, want dit was de laatste ronde. (12 uur sluitingstijd?!)
Rond die tijd waren ook overal de kaarsjes weg op de tafels en om kwart voor 12 ging de muziek uit.
We werken er gewoon weggekeken door het gefrustreerde personeel.
Rond 10 voor 12 toch maar besloten te gaan, omdat het personeel duidelijk niet tot 12 uur van plan was te werken.
We zien een personeelslid staan in de keuken en roepen nog even ‘doei’, maar hij draaide zich om en zei niet eens iets terug.

Ze hebben flink geld op ons misgelopen. En we hadden duidelijk niet het gevoel dat we welkom waren.
12 uur is 12 uur toch?

Desired solution:

Compensatie nader in te vullen door CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik wacht nog steeds op een reactie

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 1 juni jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.

All complaints of