Complaint: midweek heijderbos

user-57959 on 12 August 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij gaan al zeker 11 jaar naar centerparks, altijd naar volle tevredenheid. Meestal gaan we een weekendje ergens in het jaar, dit jaar besloten niet op vakantie te gaan maar eens een een midweek te gaan incl eten, omdat het tot nu toe zo goed bevallen was.
Nieuw park gekozen heijderbos, mooi park niks van te zeggen, eten niks van te zeggen.
maar de huisjes!!! we hadden huisje 955 en dat was vies, vochtig en muf.
Vooral de hal en wc, was zonder je neus dicht te doen niet te zitten, zelfs na spuiten met spray´s bleef de geur terug komen, kinderen wilde nog niet meer naar de wc.

maar ergste de slaapkamers, die stank, lucht, vochtigheid, er was gewoon niet te slapen!!
De bedden waren echt hangzakken, we hadden eigen beddengoed mee maar de vieze geur van het dekbed/kussen/vloerbedekking was niet te harden.
Zo ongelofelijk vies en klam.
Sokken op de grond waren de volgende ochtend gewoon nat!
er was door de hangmat en de vreselijke geur echt niet te slapen.
4nachten niet slapen, maakt je kapot kan ik u zeggen!
savonds waren we echt maar aan het opblijven om niet naar die vieze slaapkamer te moeten.

wat vakantie moest zijn, werd echt een ramp, door het niet kunnen slapen.
het was sowieso het slechtste huisje ooit, met de vieze vloerbedekking, stukke bank.
De hoek was stuk en de kussens waren blauw overtrokken, maar de bank zelf was (onder een dikke laag stof) bordeaux rood..

Centerparks is toch een van de duurste parken van nederland, en dan verwacht je ook kwaliteit.
maar 1000 voor een midweek en dan 4 nachten niet kunnen slapen en een vies huisje vindt ik echt niet kunnen!

Ergste is dan dat je als je wat wil weten of vragen of je boeking je direct antwoord krijgt, en nu een klacht in dient en na een week nog steeds niks gehoord hebt!

Desired solution:

een cadeaubon voor een volgend verblijf,wel in ander park!!!!!
heijderbos voor ons nooit meer. en excuses voor het verpesten van onze zomervakantie!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - De klacht werd afgehandeld. We hebben onze excuses aangeboden voor de negatieve ervaringen die de gasten tijdens hun verblijf hebben gehad. Tevens werden de desbetreffende verantwoordelijken op de hoogte gebracht van de meldingen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Responded on 05 September 2011 at 19:29

ik heb een cottage tegoed bon gekregen, waar we erg tevreden mee zijn.
ik klaag normaal niet zomaar maar dit ging te ver.
een volgend verblijf zal ook zeker niet in Heijderbos zijn, maar op een van de andere parken waar wel al jaren met plezier heen gaan.
ik ben blij dat mijn klacht serieus genomen is.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ter ondersteuning van onze excuses hebben we een cottage cadeaubon aangeboden.

All complaints of