Complaint: Mijn Vakantie

user-184983 on 20 June 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na wat ik dacht een prachtige vakantie te zouden worden, komen we aan in ons 5-persoonshuisje nummer 467, op de huttenheugte in center parcs, Het gedateerde huisje met een muffe geur, met kijkgaten in de gordijnen die ook loshangen, overal spinnenwebben en vieze vlekken onder de bank en het bed, deuren kunnen niet gelijktijdig open en wanneer je gaat douchen heeft de douchekop een afwijking naar rechts, ook al zet je de kop vast dan gaat deze meteen weer naar rechts, waardoor de hele vloer blanko komt te staan. Toen op donderdag 20-06-2013 er een onweersbui was, is de slaapkamer, vooral de oh zo ruime kledingkast overstroomt, aangezien de ‘kast’ waar je amper je kleren in kwijt kunt geen poten heeft, is toen de vochtige kamer overstroomde (om onbekende reden) alle kleren van mij en een vriendin nat geworden, waaronder onze schoenen, die nu helemaal misvormd zijn door het water. Dit hadden wij niet verwacht aangezien het huisje wel waterdicht zou zijn wat dus niet is gebleken. We hebben nu geen droge kleren om te dragen en dit is een hele erge domper van onze vakantie.

Desired solution:

Aangezien we morgen vertrekken hebben we vrij weinig aan een gratis wasbeurt voor de kleren of waardebonnen die je kunt besteden op het park. Ik hoop een vergoeding (een geldbedrag of dergelijk die niet persé besteed hoeft te worden op het park aangezien we morgen weggaan) te krijgen aangezien vooral onze merkschoenen zo nat zijn geworden dat de buitenkant helemaal is verbobbeld (de bekleding is helemaal op gaan zwellen door al het water). Ik hoop dat er een goede oplossing komt omdat we toch graag naar center parcs op vakantie gaan, zo niet dan moet er toch een andere oplossing komen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 26 juni jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. Gast een cadeaubon aangeboden geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of