Complaint: Mysteryparc reservering Centerparcs

user-116483 on 30 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aan de directie van Centerparcs.

Betreft: Klacht reservering bij Centerparcs Mysterypark
Reserveringsnummer: 747927
Klantnummer : 2287997

Geachte mijnheer/mevrouw

Middels deze weg willen wij ons groot ongenoegen uitspreken,en een klacht indienen
over de behandeling die wij van uw betreffende leidinggevende gekregen hebben,
n.a.v.van de door ons bij u gemelde ziekte van ons zoontje: Timo van kuijk,
die op d.d. 4 Juli 2012 in het St Jozefziekenhuis in Turnhout op de spoedafdeling opgenomen
is,met een Virale meningitis ( Ook wel virale hersenvliesontsteking genoemd.)
( Zie bijgevoegd Attest van de kinderarts ! )

Op zaterdag 7 juli j.l heb ik uren aan de telefoon gehangen met Bungalows.nl en Centerparcs,
om te informeren of er een mogelijkheid was om onze geboekte
Mystery vakantie van 9 t/m 16 Juli bij het Heijderbos te kunnen
verschuiven naar vrijdag 13 juli,daar ons zoontje Timo in het St jozef ziekenhuis
in Turnhout lag,herstellende van een hersenvliesontsteking.

Volgens de kinderarts zou Timo het,als hij voor s`maandags ontslagen zou worden
zeker de komende dagen nog rustig aan moeten doen,omdat het manneke
nog zeer vermoeid was,vandaar het advies van onze kinderarts om onze geplande vakantie te verplaatsen naar vrijdag 13 juli,zodat Timo nog wat op rust kon komen
en nog wat aan kon sterken.

Wij zijn begonnen met Centerparcs te bellen.
Nadat wij onze situatie uitgelegd hadden kregen wij in eerste instantie te horen
dat er nog 51 bungalows van exact dezelfde type dat wij geboekt hadden
op deze datum vrij waren.
Centerparcs vroeg ons dan ook om kontact op te nemen met Bungalows.nl
om te regelen dat onze vakantie verplaatst kon worden.

Daar het om een Mysterypark zou gaan was het onder geen enkele voorwaarde
mogelijk onze vakantie te verplaatsen,ondanks dat deze 51 bungalows vrij waren.

Het bleef echter een heen en weer bellen van bungalow`s.nl naar Centerparcs,
maar helaas kon geen van beide ook maar iets voor ons betekenen.
Wij kregen dan ook de mededeling dat wij onze vakantie maar moesten annuleren,
en een nieuwe vakantie moesten boeken,die ook nog eens flink duurder zou zijn.

Daar onze kinderen zich erg verheugd hadden op deze vakantie,en wij
in april al geboekt hadden voor een Mysterypark,en het geld ons
uiteraard ook niet op de rug groeit,hebben wij toch maar besloten
om noodgedwongen op goed geluk maandag 9 juli te vertrekken
naar het Heijderbos,ondanks dat Timo pas op zondag 8 Juli laat in de middag ontslagen
was uit het ziekenhuis,maar ook omdat het de voorlaatste week
vakantie van mijn man was,en wij anders niet meer de zomervakantie gezamenlijk met de kinderen door konden brengen.

Helaas heeft ons gezin erg weinig aan deze vakantie gehad.
Omdat ons zoontje Timo nog erg moe en hangerig was,
hebben wij bijna niets kunnen ondernemen,en waren wij genoodzaakt een dag eerder naar
huis te gaan .

Wij snappen dan ook niet dat zowel Centerparcs als Bungalows.nl
helemaal geen begrip voor onze situatie gehad hebben,en dat beide grote
organisaties zich aan zo`n trieste situatie hebben laten kennen.

Nogmaals wij begrijpen maar al te goed dat u zich aan strikte regels moet houden,
en dat er nogal eens misbruik van uw regels gemaakt wordt,
maar in dit geval hadden beide grote organisaties toch wel eens
de handen in elkaar kunnen slaan en een uitzondering kunnen maken,
daar wij nu erg veel geld betaald hebben,en onze vakantie volledig verpest is.

Hopende op een spoedig bericht uwerzijds,
verblijven wij met vriendelijke groet,
Marcel en Peggy Vroom-Hogendoorn
Beekseweg 42
2382 Poppel – België
003214650540
0639782382

Na diverse keren van centerparcs te horen gekregen dat de klacht zogenaamd opglost is,zijn wij het erg beu,destemeer daar Bungalows.nl zich keurig netjes geexcuseerd heeft met een pracht bos bloemen!!

En dan hier weer steeds dezelfde flauw reactie van Centerparcs,het is ronduit schandalig voor zo`n grote organisatie.

En hieronder alweer een misselijk afschuifsysteem van Centerparcs!!
Volgens de geldende voorwaarden is het niet mogelijk om een Mystery Park te wijzigen of te annuleren. In geval van annulering zullen er 100 procent kosten worden doorberekend. Wanneer er een annuleringsverzekering is afgesloten, zullen in geval van annulering voor eventuele teruggave van kosten de voorwaarden van de verzekeringsmaatschappij worden gehanteerd. Gast werd de mogelijkheid geboden om kostenloos te annuleren, maar wenste hier geen gebruik van te maken. Webcare Team Centerparcs.

Desired solution:

ten eerste een welgemeend excuses zoals Bungalows.nl dit gedaan heeft.en de volledige telefoonkostenvergoeding terug,en een flinke korting voor de herfstvakntie voor de kids!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Oplossing geboden door bedrijf waar de boeking gemaakt is.

Webcare Team Center Parcs

All complaints of