My complaint:
Heb een mysterypark boeking gedaan begin januari. Deze week wordt duidelijk dat wij op een park zijn ingedeeld. Voel mij toch benadeeld en in de maling genomen door het product ‘mysterypark’. Heb van dit product geen prijsvoordeel, sterker nog, ik ben nog duurder uit voor een week vakantie. Centerparcs houdt bij de indeling van de parken kennelijk geen rekening met het boekingsbedrag, boekingsdatum etc. Ergens klopt er iets niet aan dit product.
Dit heb ik geprobeerd duidelijk te maken bij zowel centerparcs als bungalows.nl. Beide organisaties houden vast aan de voorwaarden en zijn niet voor reden vatbaar. Centerparcs reageert met standaardbrieven en toont geen enkel begrip. Bovendien wordt er erg onklantvriedelijk gehandelt. En dat voor zo’n organisatie.
Ik heb verschillende oplossingen aangedragen zonder resultaat.
Wil mijn klacht hier achterlaten en mensen erop te wijzen dat een vroege mysteryboeking ook onvoordelig kan zijn. Ga voor een last-minute.
Desired solution:
Centerparcs schrijft in zijn topics over prijsvoordeel van een mysteryboeking. Dit voordeel heb ik niet.
Een eerlijke indeling gemaakt aan de hand van boekingsdatum en boekingsbedrag . Een dusdanige indeling dat er wel prijsvoordeel is zou wat mij betreft de oplossing zijn.
Waarom ontvang ik 10 dagen vooraf al mijn bestemming? In de voorwaarden staat 4 dagen vooraf. Ik heb mijn twijfels...