Complaint: Onderhoud huisje park de Haan

user-63777 on 29 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hierbij wil ik mij aansluiten aan de vorige klacht.Wij verbleven op het park van 19 t/m 26 September.Ons huisje was een 8 persoons huisje er zou een bubbelbad en kluisje inzitten,maar dat was niet zo,bij ons kon de koelkast niet goed dicht,en de groentela was kapot.Verder kon de schuur niet op slot,en de schuur en het huisje waren
vreselijk muf en klam.Ook aan schoonmaken ontbrak het hier,stofwolken onder de verwarming en wattenstaafjes en papieren zakdoekjes op de kast,over de kasten maar niet te spreken daar zaten nieteens deuren in.De deur naar de kamer kon niet dicht,want hij was ontzet en er zat een deuk in.De bedden pasten de matrassen niet op die waren te groot.Verder reden verschillende gasten over het park of het een racebaan was en werd er overal geparkeerd,zelfs op onze oprit.Het enigste wat er goed werkte was het slot om het huisje in te komen.Aan dit park moet heel wat gesleuteld worden wil het aan Center Parcs normen voldoen.Wij hebben heel veel vertrouwen gehad en het was altijd prima in orde,maar nu waren wij heel erg teleurgesteld en we hopen dat hier wat aan gedaan wordt al is het voor de volgende huurders.

Desired solution:

Wij willen hierbij vertellen dat als wij een Cottage huren,wij ook een Center Parcs waardige Cottage krijgen,en daar hoort een vergoeding bij aan u de keus wat voor een vergoeding.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte, Onze excuses dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen. We hebben u ons antwoord per e-mail verstuurd. We hopen van harte uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Responded on 02 October 2011 at 12:51

Wij vinden €50 wel een beetje karig maar wij hopen dat er naar ons geluisterd wordt en er wat aan de cottages gedaan kan worden

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de gasten een cottage cadeaubon aangeboden.

All complaints of