Complaint: Ongeldige voucher?

user-173579 on 14 April 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voucher via C1000:
Bij invoeren code geeft hij aan ongeldige voucher. Alleen hoofdletters gebruikt en cijfers.
Code is 100126USPC1LGTRBD9S4 Ook bij het veranderen van enen in I en nullen in O werkt het niet!

Desired solution:

Dat de voucher geaccepteerd wordt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

11 years ago - Geachte mevrouw Hofmann, Via een contactpersoon bij Klacht.nl werden wij op de hoogte gebracht van uw melding. Hartelijk dank voor de moeite die u genomen heeft uw reactie kenbaar te maken. Iedere klacht/opmerking is belangrijk voor ons. Daarom besteden we de nodige tijd en aandacht om uw klacht/opmerking op een correcte en professionele manier af te handelen. In uw e-mail gaf u aan dat uw vouchercode niet geldig was. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn mag u ons uw vouchercode doorsturen (inscannen en per kerend schrijven doorsturen) Wij controleren uw code zodat u alsnog een verblijf bij Center Parcs kan boeken volgens de voorwaarden van de C1000-actie. Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wachten uw bericht af. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from CenterParcs

11 years ago - Op 15 april jl. contact opgenomen met de gast. Tot op heden nog geen reactie ontvangen. De actie loopt af op 30 april. Indien wij geen reactie ontvangen voordat de actie is afgelopen dan kunnen wij geen gepaste oplossing meer bieden. Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 15 april jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. Helaas nooit een reactie ontvangen van de gast.

All complaints of