Complaint: Onveilig, vies en ongezond!

user-68190 on 03 November 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het geboekte huisje bleek de nodige gebreken te hebben. Zoals kapotte/ loszittende stopcontacten, defecte vaatwasser, scheurende en afbrokkelende muren en dan het ernstige vochtprobleem. Ook was het huisje dermate vies. Er blijkt groot achterstallig onderhoud te zijn op de schoonmaakwerkzaamheden, dit zag je door smerige plekken op het plafond, muren, smerig sanitair, spinnenwebben en stofnesten in iedere hoek. De veiligheid liet te wensen over, wij als volwassenen kunnen hiermee omgaan maar kleine kinderen niet.Het grote vochtprobleem was dusdanig erg dat de muren ervan stuk gaan. Alle bedden zijn beschimmeld!!! De vloeren waren nat en droogde niet. Er hangt een vieze lucht omdat het zo enorm vochtig is. Kleding en handdoeken kunnen niet drogen.Het ergste was wel dat het beddengoed ’s avonds gewoon klammig was en je daarin moet gaan slapen. Onze peuter hebben we uiteindelijk ’s avonds bij ons in bed gelegd omdat de slaapkamer beneden de ergste vochtproblemen had. Hij lag te hoesten en te proesten in het klamme beddengoed. Dus uiteindelijk had de bewuste keuzes van een 8 persoon huis voor 6 personen geen gewenst effect meer.
Getracht om de verwarmingen aan te zetten om enigszins het vocht te verdrijven, ondanks de warmte van het weekend. Maar de verwarmingen deden het niet, de ketel sloeg telkens uit. De volgende dag bleek het vochtprobleem de lucht in het huisje aangetast te hebben en dit merkte je doordat sommige flinke keelklachten en hoestbuien hadden.

Vanaf 13 september heb ik op diverse manieren getracht contact te leggen met centerparcs om deze klacht neer te leggen. De eerste 3 mails en brief zijn niet beantwoord. De mail daarna (ander email adres)werd automatisch beantwoord met de reactie dat ik binnen 3 weken antwoord zou krijgen. Na 3 weken kreeg ik weer dezelfde mail, met opnieuw de informatie dat ik binnen 3 weken reactie krijg. Niets meer vernomen!

Foto’s zijn aanwezig.

Desired solution:

teruggave/ tegemoetkoming van de boekingskosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, We vinden het erg jammer dat uw verrblijf niet naar wens is verlopen. Uw klacht werd reeds in behandeling genomen door de afdeling Guest Relations van Center Parcs. We hopen dat de afhandeling van uw klacht naar tevredenheid is verlopen en dat we u een volgende keer weer mogen verwelkomen op één van onze parken. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er werd een cadeaubon aangeboden door de afdeling Guest Relations

All complaints of