Complaint: oplossing klacht reservering Mysteryparc ( Waardeloos!! )

user-116483 on 26 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zie onderstaande brief die zowel naar Centerparcs als Bungalows.nl vorige week verzonden zijn!!

Klacht Melden CenterParcs
Lezers van deze klacht: 94

Aan de directie van Centerparcs.

Betreft: Klacht reservering bij Centerparcs Mysterypark
Reserveringsnummer: 747927
Klantnummer : 2287997

Geachte mijnheer/mevrouw

Middels deze weg willen wij ons groot ongenoegen uitspreken,en een klacht indienen
over de behandeling die wij van uw betreffende leidinggevende gekregen hebben,
n.a.v.van de door ons bij u gemelde ziekte van ons zoontje: Timo,die op d.d. 4 Juli 2012 in het St Jozefziekenhuis in Turnhout op de spoedafdeling opgenomen
is,met een Virale meningitis ( Ook wel virale hersenvliesontsteking genoemd.)
( Zie bijgevoegd Attest van de kinderarts ! )

Op zaterdag 7 juli j.l heb ik uren aan de telefoon gehangen met Bungalows.nl en Centerparcs,
om te informeren of er een mogelijkheid was om onze geboekte
Mystery vakantie van 9 t/m 16 Juli bij het Heijderbos te kunnen verschuiven naar vrijdag 13 juli,daar ons zoontje Timo in het St jozef ziekenhuis
in Turnhout lag,herstellende van een hersenvliesontsteking.

Volgens de kinderarts zou Timo het,als hij voor s`maandags ontslagen zou worden zeker de komende dagen nog rustig aan moeten doen,omdat het manneke nog zeer vermoeid was,vandaar het advies van onze kinderarts om onze geplande vakantie te verplaatsen naar vrijdag 13 juli,zodat Timo nog wat op rust kon komen en nog wat aan kon sterken.

Wij zijn begonnen met Centerparcs te bellen.
Nadat wij onze situatie uitgelegd hadden kregen wij in eerste instantie te horen dat er nog 51 bungalows van exact dezelfde type dat wij geboekt hadden op deze datum vrij waren.
Centerparcs vroeg ons dan ook om kontact op te nemen met Bungalows.nl om te regelen dat onze vakantie verplaatst kon worden.

Daar het om een Mysterypark zou gaan was het onder geen enkele voorwaarde mogelijk,ondanks wij een annuleringsverzekering hadden,onze vakantie te verplaatsen,
dit verbaasde ons echt,des te meer dat deze 51 bungalows vrij waren.
Het bleef echter een heen en weer bellen van bungalow`s.nl naar Centerparcs,
maar helaas kon geen van beide ook maar iets voor ons betekenen.
Wij kregen dan ook de mededeling dat wij onze vakantie maar moesten annuleren,en een nieuwe vakantie moesten boeken,die ook nog eens flink duurder zou zijn.

Daar onze kinderen zich erg verheugd hadden op deze vakantie,en wij in april al geboekt hadden voor een Mysterypark,en het geld ons uiteraard ook niet op de rug groeit,hebben wij toch maar besloten om noodgedwongen op goed geluk maandag 9 juli te vertrekken naar het Heijderbos,ondanks dat Timo pas op zondag 8 Juli laat in de middag ontslagen was uit het ziekenhuis,maar ook omdat het de voorlaatste week vakantie van mijn man was,en wij anders niet meer de zomervakantie gezamenlijk met de kinderen door konden brengen.

Helaas heeft ons gezin erg weinig aan deze vakantie gehad.
Omdat ons zoontje Timo nog erg moe en hangerig was,
hebben wij bijna niets kunnen ondernemen,en waren wij genoodzaakt een dag eerder naar huis te gaan .

Wij snappen dan ook niet dat zowel Centerparcs als Bungalows.nl helemaal geen begrip voor onze situatie gehad hebben,en dat beide grote organisaties zich aan zo`n trieste situatie hebben laten kennen.

Nogmaals wij begrijpen maar al te goed dat u zich aan strikte regels moet houden,en dat er nogal eens misbruik van uw regels gemaakt wordt,maar in dit geval ( En zeker omdat er nog 51 bungalow`s vrij stonden!! )
hadden beide grote organisaties toch wel eens de handen in elkaar kunnen slaan en een uitzondering kunnen maken,
daar wij nu erg veel geld betaald hebben,en onze vakantie volledig verpest is.

Hopende op een spoedig bericht uwerzijds,
verblijven wij met vriendelijke groet,
M en P

Gewenste oplossing

Telefoonkostenvergoeding met.v.t. een excuses en een flinke korting voor de herfstvakntie zodat de kinderen dan wel een echte vakantie hebben!!

Oplossing van het bedrijf

Gast mogelijkheid geboden om kostenloos te annuleren. Gast wenste hier geen gebruik van te maken.

Reactie van onze kant: Als Centerparcs de brief goed gelezen had,dan hadden ze al kunnen zien dat wij het helemaal niet eens waren met een annlulering.
Wij vinden deze oplossing nogmaals ronduit schandalig!!!

Van Bungalows.nl nog steeds geen reactie en gehad en van centerparcs het volgende

Desired solution:

Oplossing van het bedrijf

Gast mogelijkheid geboden om kostenloos te annuleren. Gast wenste hier geen gebruik van te maken.

Een heel gemeend excuses,telefoonkostenvergoeding,en een flinke korting voor de herfstvakantie,zodat de kids wel een fijne vakantie hebben.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens de geldende voorwaarden is het niet mogelijk om een Mystery Park te wijzigen of te annuleren. In geval van annulering zullen er 100 procent kosten worden doorberekend. Wanneer er een annuleringsverzekering is afgesloten, zullen in geval van annulering voor eventuele teruggave van kosten de voorwaarden van de verzekeringsmaatschappij worden gehanteerd.
Gast werd de mogelijkheid geboden om kostenloos te annuleren, maar wenste hier geen gebruik van te maken.

Webcare Team Center Parcs

All complaints of

Complaint: oplossing klacht reservering Mysteryparc ( Waardeloos!! )

user-116483 on 26 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zie onderstaande brief die zowel naar Centerparcs als Bungalows.nl vorige week verzonden zijn!!

Klacht Melden CenterParcs
Lezers van deze klacht: 94

Aan de directie van Centerparcs.

Betreft: Klacht reservering bij Centerparcs Mysterypark
Reserveringsnummer: 747927
Klantnummer : 2287997

Geachte mijnheer/mevrouw

Middels deze weg willen wij ons groot ongenoegen uitspreken,en een klacht indienen
over de behandeling die wij van uw betreffende leidinggevende gekregen hebben,
n.a.v.van de door ons bij u gemelde ziekte van ons zoontje: Timo,die op d.d. 4 Juli 2012 in het St Jozefziekenhuis in Turnhout op de spoedafdeling opgenomen
is,met een Virale meningitis ( Ook wel virale hersenvliesontsteking genoemd.)
( Zie bijgevoegd Attest van de kinderarts ! )

Op zaterdag 7 juli j.l heb ik uren aan de telefoon gehangen met Bungalows.nl en Centerparcs,
om te informeren of er een mogelijkheid was om onze geboekte
Mystery vakantie van 9 t/m 16 Juli bij het Heijderbos te kunnen verschuiven naar vrijdag 13 juli,daar ons zoontje Timo in het St jozef ziekenhuis
in Turnhout lag,herstellende van een hersenvliesontsteking.

Volgens de kinderarts zou Timo het,als hij voor s`maandags ontslagen zou worden zeker de komende dagen nog rustig aan moeten doen,omdat het manneke nog zeer vermoeid was,vandaar het advies van onze kinderarts om onze geplande vakantie te verplaatsen naar vrijdag 13 juli,zodat Timo nog wat op rust kon komen en nog wat aan kon sterken.

Wij zijn begonnen met Centerparcs te bellen.
Nadat wij onze situatie uitgelegd hadden kregen wij in eerste instantie te horen dat er nog 51 bungalows van exact dezelfde type dat wij geboekt hadden op deze datum vrij waren.
Centerparcs vroeg ons dan ook om kontact op te nemen met Bungalows.nl om te regelen dat onze vakantie verplaatst kon worden.

Daar het om een Mysterypark zou gaan was het onder geen enkele voorwaarde mogelijk,ondanks wij een annuleringsverzekering hadden,onze vakantie te verplaatsen,
dit verbaasde ons echt,des te meer dat deze 51 bungalows vrij waren.
Het bleef echter een heen en weer bellen van bungalow`s.nl naar Centerparcs,
maar helaas kon geen van beide ook maar iets voor ons betekenen.
Wij kregen dan ook de mededeling dat wij onze vakantie maar moesten annuleren,en een nieuwe vakantie moesten boeken,die ook nog eens flink duurder zou zijn.

Daar onze kinderen zich erg verheugd hadden op deze vakantie,en wij in april al geboekt hadden voor een Mysterypark,en het geld ons uiteraard ook niet op de rug groeit,hebben wij toch maar besloten om noodgedwongen op goed geluk maandag 9 juli te vertrekken naar het Heijderbos,ondanks dat Timo pas op zondag 8 Juli laat in de middag ontslagen was uit het ziekenhuis,maar ook omdat het de voorlaatste week vakantie van mijn man was,en wij anders niet meer de zomervakantie gezamenlijk met de kinderen door konden brengen.

Helaas heeft ons gezin erg weinig aan deze vakantie gehad.
Omdat ons zoontje Timo nog erg moe en hangerig was,
hebben wij bijna niets kunnen ondernemen,en waren wij genoodzaakt een dag eerder naar huis te gaan .

Wij snappen dan ook niet dat zowel Centerparcs als Bungalows.nl helemaal geen begrip voor onze situatie gehad hebben,en dat beide grote organisaties zich aan zo`n trieste situatie hebben laten kennen.

Nogmaals wij begrijpen maar al te goed dat u zich aan strikte regels moet houden,en dat er nogal eens misbruik van uw regels gemaakt wordt,maar in dit geval ( En zeker omdat er nog 51 bungalow`s vrij stonden!! )
hadden beide grote organisaties toch wel eens de handen in elkaar kunnen slaan en een uitzondering kunnen maken,
daar wij nu erg veel geld betaald hebben,en onze vakantie volledig verpest is.

Hopende op een spoedig bericht uwerzijds,
verblijven wij met vriendelijke groet,
M en P

Gewenste oplossing

Telefoonkostenvergoeding met.v.t. een excuses en een flinke korting voor de herfstvakntie zodat de kinderen dan wel een echte vakantie hebben!!

Oplossing van het bedrijf

Gast mogelijkheid geboden om kostenloos te annuleren. Gast wenste hier geen gebruik van te maken.

Reactie van onze kant: Als Centerparcs de brief goed gelezen had,dan hadden ze al kunnen zien dat wij het helemaal niet eens waren met een annlulering.
Wij vinden deze oplossing nogmaals ronduit schandalig!!!

Van Bungalows.nl nog steeds geen reactie en gehad en van centerparcs het volgende

Desired solution:

Oplossing van het bedrijf

Gast mogelijkheid geboden om kostenloos te annuleren. Gast wenste hier geen gebruik van te maken.

Een heel gemeend excuses,telefoonkostenvergoeding,en een flinke korting voor de herfstvakantie,zodat de kids wel een fijne vakantie hebben.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens de geldende voorwaarden is het niet mogelijk om een Mystery Park te wijzigen of te annuleren. In geval van annulering zullen er 100 procent kosten worden doorberekend. Wanneer er een annuleringsverzekering is afgesloten, zullen in geval van annulering voor eventuele teruggave van kosten de voorwaarden van de verzekeringsmaatschappij worden gehanteerd.
Gast werd de mogelijkheid geboden om kostenloos te annuleren, maar wenste hier geen gebruik van te maken.

Webcare Team Center Parcs

All complaints of