Complaint: overlast van feestende jongeren vies appartement

user-64814 on 07 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn vriend had een weekendje weg geregeld als verassing voor mijn verjaardag.super leuk.Maar na en half uur in de rij gestaan te hebben.Hadden we eindelijk de sleutel van ons appartement.Daar aangekomen bij nummer 13 .viel vooral in het kleine gang de urine geur bij de plantenbakken op.Bij binnenkomst de spullen neer gezet.En toen een rondje gelopen in het appartement.De badkamer was gewoon echt vies,kit randen met schimmel.Douche gordijn was nog veel viezer..OP de lakens van het bed zaten allemaal rare vlekken!!de deur naar de buitenplaats bleek kapot.en kon niet op slot.Wij weer naar de receptie weer een half uur in de rij.Hele aardige dame,dat mag ook echt wel gezegd worden.Heeft voor ons een omboeking geregeld naar een huisje.Super blij waren we ,konden we eindelijk van ons weekendje genieten.Maar 2 uur verder inmiddels wass het bijna 6 uur !!zaten we eindelijk in het huisje.Dit was ook echt niet schoon,slechte bedden en heel muf.maarja we waren al blij dat we ergens zaten.Tot we om een uur of 8 ,hele harde muziek hoorde,voornamelijk house!!boem boem heel de nacht.gegil en toeters.dit is heel de nacht door gegaan.gebeld met receptie meerdere keren.Zaterdag is het heel de dag door gegaan tot de jongeren naar hun housefeest gingen,Dat centerparcs nota bene vervoer voor had geregeld!!tot zondag ochtend 6 uur was het rustig.toen begon het weer.we waren het zat ,en hebben onze spullen gepakt.en zijn zondag om 15 :00 naar huis gegaan.Meerdere keren geklacht bij receptie,is niks mee gedaan>Ze wisten dat er veel feestgangers waren.dat ws het enige wat we hoorden.Sorry maar centerparcs is een familie park.maar de jongenlui waren goed onder invloed van alcohol en meer.hier wil je je kinderen toch niet mee confronteren.klachtook al ingediend bij centerparcs zelf

Desired solution:

een nieuw weekendje weg

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Responded on 24 October 2011 at 15:32

nou we zijn echt niet tevreden met de oplossing.krijg een bon van 50euro.die alleen telefonisch te boeken is .ala 20 euro per minuut.mag ik blij zijn dat je 40 euro overhoudt.dat maakt ons weekend niet goed.heb weer een mail gestuurt.maar voor ons geen geen centerparcs meer.als je maar betaalt is goed.maar een klacht netjes afhandelen is er niet bij

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Cadeaubon voor een volgend verblijf.

All complaints of