Complaint: Overlast verbouwing en pas 4 uur na aankomst werden de bedden opgemaakt, ondanks meldingen met kids die moeten slapen.

user-108353 on 11 June 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 4 juni naar heijderbos geweest. Bij aankomst waren ze nog bezig in huisje. Was geen beddengoed aanwezig, laat staan opgemaakt (wel besteld) geen extra kinder meubilair (wel besteld). Het zou geleverd worden. Na 2 uur komen opeens 3 vrouwen binnen vragen wat in het duits en zijn weer vertrokken. Drie kwartier na beloofde tijd nog geen beddengoed. Wel 2 kinderen die moesten slapen en steeds aan het huilen waren.
Klacht ingediend er werd gebeld, maar ze hadden vertraging. Uiteindelijk 4 uur later dan gepland kwam ons beddengoed. Kinderen waren inmiddels al oververmoeid en niet te genieten, maar oke.
Onze vakantie kon beginnen,eindelijk rust dachten we.

Vervolgens waren ze aan het verbouwen in het huisje tegenover ons. Hele dagen buldozer met puin die voor bij kwam. Dit was op zich nog te doen, maar vanaf 7.45 uur ‘s ochtends begonnen ze met slijpen en met een boorhamer. Echt rustig was dan ook niet. Terwijl we één week van te voren gebeld zijn dat ons voorkeurshuisje niet door kon gaan ivm overlast verbouwing en nu werden we in dit huisje geplaatst omdat het rustiger zou zijn. Niet echt dus.

Naar de receptie gegaan, omdat we er echt last van hadden en ze dit ook al van te voren wisten en dus hadden kunnen vermelden bij de omboeking van ons huisje. Er werd mij verteld dat verbouwingen van te voren bekend zijn en dat ik bij een volgende boeking van te voren kon bellen om te vragen of ze bij mijn huisje in de buurt zouden gaan verbouwen (we gaan november weer). En dat ze moeten vernieuwen snap ik, maar zeg dat gewoon eerlijk van te voren. Nu was er niets meer aan te doen. We hebben wel een klein bedrag aan bonnen gehad,maar dit staat in mijn ogen niet in verhouding. We gaan naar centerparcs voor de rust (en het zwembad natuurlijk)en dat kregen we dus niet. Daar betaal je dan ook goed voor (ik geloof 460 euro of meer) en dan krijg je een paar bonnetjes als compensatie.

Desired solution:

Eerst maar eens kijken wat de tegenpartij ervan vindt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met onze excuses en een cadeaubon geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of