My complaint:
tijdens mijn verblijf op cp de eemhof (hotel/apartement)heb ik mijn hand zwaar gekneusd en een scheur in de pees van mijn duim opgelopen door dat een zware keukenkast wilde openen en deze is naar beneden geklettert op mijn hand. De Volgende dag ben ik naar de receptie gegaan met de keukenkastdeur en heb mijn beklacht gedaan. Naar ongeveer een uur werd mij een koffie angeboden,maar de senseo bij de receptie was kapot en kreeg ik een voucher voor koffie met gebak ivm het lange wachten. Daarna heb ik een vervangend huisje gekregen omdat ik niet meer naar het hotel/appartement wilde. Tegen de namiddag zaten we er eindelijk pas in. Daarna ben ik naar de portier (ehbo)gegaan om naar mijn hand te laten kijken, hebben dit zogoed als ze konden verbonden en heb dus verder niks aan mijn weekend gehad. Heb centerparcs een angetekende brief gestuurd, hier hebben ze over gebeld met de mededeling wij doen hier verder niks mee. Centerparcs mag wat klantvriendelijker worden om dit soort ongevallen op het park goed af tehandelen.
Desired solution:
Als nog mijn weekendje over te kunnen doen, zoals het hoort , maar dan nooit meer op de Eemhof.