My complaint:
Wij hebben van ma 18/06 tot en met vandaag 22/06 in Centerparcs de Eemhof vakantie gevierd en zijn echt ontsteld over een aantal zaken:
Wij hadden een VIP waterfront suite in de ‘Marina’. Bij boeking reeds opgegeven dat een kinderbedje voor onze oudste gewenst was. Bij VIP zijn de bedden netjes opgemaakt. Nou dus niet voor onze dochter! Er was zelfs geen bedlinnen voor het ledikant aanwezig. Vervelend, maar om er niet direct een probleem van te maken zelf opgelost. Daarna kwamen wij erachter dat een groot deel van het servies nog vies was, maar wel schoon in de kast stond! Er lag nog rijst op het fornuis, er zat vogelpoep (!) op een stoel die binnen stond en er ontbraken meerdere stopcontactbeschermers. Ook waren er twee glazen kapot (scherp randje van de bovenkant af, waardoor mijn man bijna zijn lip openhaalde). Er hing een verflucht bij aankomst ivm onderhoud aan een ander apoartement.
Wij lieten onze vakantie er niet door verpesten, maar wilde het wel melden de dag voor vertrek. Evaluatieformulier ingevuld en deze ingeleverd. Daarbij wilde ik nog toelichten, maar kwam niet verder dan dat wij zeer ontevreden waren over het appartement en de schoonmaak. Ik werd kort afgekapt met de woorden ‘prima, ik zal het doorgeven!’ Daar handel je een klacht toch niet mee af?
En zo waren er nog meer kleine ergenissen die los van elkaar niet zoveel voorstellen, maar bij elkaar opgeteld toch zorgen voor een vervelende nasmaak. Al met al hebben wij onze vakantie absoluut niet als VIP ervaren en daar balen wij behoorlijk van!
Desired solution:
Geld terug, dit was geen VIP vakantie.