Complaint: Steengrillen in Center Parcs is zonde van je geld.

user-166559 on 12 March 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We gaan een paar keer per jaar naar Center Parcs en dit keer verbleven we in een vip cottage voor een week op het Heijderbos.
We hadden voor 2 personen steengrillen besteld, dit doen wij altijd bij ons verblijd en waren hier altijd super tevreden over.
Dit was helaas dit keer niet het geval. We hebben 22,50 p.p. betaald en hebben een mini bakje vlees ontvangen met enkel wat shoarma, paar stukjes kip en hamburger. Zie de foto.
We hebben hier dus 45€ voor betaald.
De laatste keren kostte het 17,50 en was er een ruime keus en een ruime hoeveelheid. Wij vonden het niet erg dat het duurder was geworden maar wel dat de kwantiteit en kwaliteit erg achteruit is gegaan.
Voor dit geld had ik het beter zelf in de supermarkt kunnen kopen, had ik veel goedkoper uit geweest en hadden we genoeg gehad.
Ik ben normaal gesproken echt niet moeilijk maar dit is uiterst schandalig en voel me echt ‘bedonderd’ om het maar even zo te zeggen.
We hebben hier een kwartiertje van kunnen steengrillen.

We hebben hier melding van gemaakt maar er werd ons verteld dat dit normaal is en dat er ook nog een groentepakket, chocolade en 2 toetjes in het pakket zaten dus dat het dan voldoende zou moeten zijn. Ten eerste mag ik geen chocolade, dus had niks aan de bonbons en het toetje en ten tweede betaal ik niet voor de chocolade. Wij willen steengrillen! Chocolade hoort dan een extra toevoeging te zijn als jullie dit in het pakket willen stoppen.
Wij gaan volgende week weer naar Center Parcs maar zullen niet meer van het steengrillen gebruik maken. Dit was voor ons de laatste keer.

Desired solution:

Wij willen ons geld terug en wil weten of dit echt normaal is aangezien we altijd juist heel tevreden waren. De pakketten moeten dan aangepast zijn dit jaar.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Onderstaande reactie heb ik ontvangen: Geachte mevrouw den Breejen Hiermee komen wij terug op uw melding op Klacht.nl betreffende het steengrill arrangement bij Center Parcs Het Heijderbos. Wij danken u voor de moeite die u genomen heeft om ons uw opmerkingen kenbaar te maken. Center Parcs hecht veel waarde aan de feedback van haar gasten. Iedere opmerking wordt dan ook met de grootste zorg en aandacht door ons behandeld. Zo namen we voor u contact op met het park. De inhoud van het vleespakket was correct, zoals u ter plaatse geïnformeerd werd. Verder hoort bij een steengrill arrangement de leen van het apparaat en verlengsnoer, een groentepakket, verse salades, sausjes, stokbrood, kruidenboter, dessert en chocolade. We vinden het bijzonder jammer dat u hierin ontgoocheld bent. Helaas kunnen wij niet ingaan op uw verzoek tot een terugbetaling omdat u ontvangen heeft waar u recht op had. Het spijt ons dat wij u niet positiever kunnen berichten. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en verwelkomen u graag terug op Het Heijderbos of één van onze parken. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs nv Wat heb ik aan de salade en sausjes als er onvoldoende vlees bij zit? Dus de leen van het apparaat zit er ook bij, dus dat maakt het dan zo duur? Of het verlengsnoer? van de zotte dit. Het klopt van geen kant. Het vleespakket kostte in de supermarkt 5 euro. De toetjes nog geen euro. Ik heb 45€ betaald. Valt me echt ontzettend tegen van Center Parcs. Vorig jaar was het allemaal nog zo goed. De laatste keer en nooit meer. Oplichterij!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Message from CenterParcs

11 years ago - Geachte mevrouw den Breejen We vinden het bijzonder jammer te vernemen dat u ontgoocheld bent. U mag er echter op vertrouwen dat uw opmerking wordt doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Dit geeft ons de mogelijkheid om onze service af te stemmen op de verwachtingen van onze gasten. We hopen u alsnog binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen op Het Heijderbos of één van onze parken. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs nv

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik voel me absoluut niet serieus genomen. Iedereen kan op de foto zien dat dit niet hoort te kunnen. Een mini bakje vlees wat we moeten delen samen. De shoarma was ook makkelijk om te steengrillen maar niet heus. Ik snap niet dat jullie enkel zo'n klein vleespakketje af durven te leveren. Niet alleen het steengrilarrengement is super slecht maar ook de service van Center Parcs laat duidelijk te wensen over. De prijs/kwaliteit/service verhouding klopt van geen kant. Het wordt tijd dat we eens verder gaan kijken dan Center Parcs. Volgende week komen we weer maar is wat mij betreft de laatste keer.

Message from CenterParcs

11 years ago - Geachte mevrouw den Breejen Het spijt ons dat u zich niet serieus genomen voelt. Dat is absoluut onze bedoeling niet. We betreuren het dat u dit als zodanig ervaart. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs nv

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

E-mail met de nodige informatie verstuurd naar gast.

All complaints of