Complaint: Telefoon kosten.

user-105024 on 25 May 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijnheer,mevrouw,
Enkele weken geleden heb ik informatie bij U ingewonnen over het boeken van een 12 persoons huisje in het Heyderbos.
Het ging in deze om de huisjes nr 607 en 608. 25 Januari 2013. Dit kon ik niet gewoon via internet boeken maar moest gebeuren via de telefoon. Kosten 0,50 per minuut, niet te weinig en waarom niet gewoon via internet zoals al de andere huisjes die je dan gewoon kunt boeken zonder deze dure extra kosten.Na dit telefoontje overlegd met de kinderen of die datum goed was, moest ik weer bellen om te boeken. Dit gesprek duurde lang omdat degene die mij hielp ook moest gaan overleggen of dit mogelijk was omdat de prijzen nog niet bekend waren. Dit duurde ook een aardig poosje. Na haar vraag om welke huisjes het zou gaan(nr607 en 608) gaf ze mij te verstaan dat dit onmogelijk was en ik dan maar 2 andere huisjes moest nemen omdat de tussenwand hier niet tussenuit kon. Ik ging hiermee accoord met tegenzin, omdat wij dit huisje boekte omdat wij dan 40 jr getrouwd zijn, maar zocht het daarna via de plattengrond uit of dat echt zo was. Wat schets mijn verbazing, hier klopte dus niks van en moest dus weer terugbellen a 0,50 per min. Zij moest dit dus weer nakijken en zij je heb gelijk dus verander ik dit wel even, prima. Daarna vroeg ze nog een aantal vragen die ze mogelijk vergeten was de eerste keer en was het dus eindelijk klaar. Al die keren tikte mijn rekening hiermee dus lekker door. Gisteren kreeg ik de nota. En zag tot mijn verbazing dat ik hiervoor € 21,00 moet neer tikken, ik vind dit een schande.waarom niet onder een gewoon nummer kunnen boeken,dat is toch heel normaal. Ik ben hier behoorlijk boos om. Mvrg Mevrouw veld.Overeind 91. 3998 JD Schalkwijk.
het vak hieronder kan ik niet invullen dat staat op de verkeerde plaats, want mijn klacht is nog niet behandeld maar ik moet wat invullen dus maak ik overal een 1 van.

Desired solution:

Dit is een klacht en wacht gewoon af wat jullie dar zelf aan doen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met onze excuses en een commerciele geste aangeboden.

All complaints of