Complaint: tijdstip waarop we in het huisje konden / ontbijtservice / riool

user-163516 on 25 February 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn belangrijkste klacht is, dat we niet om 3 uur in ons huisje konden. Op dat moment waren de schoonmaaksters nog druk bezig. Wij ervaarden dit toch als erg vervelend omdat een weekend al zo kort is en je betaald er per slot van rekening genoeg voor.

Ook over de ontbijt service aan huis zijn we beslist niet tevreden. Beide dagen, zaterdag en zondag hebben we niet gekregen wat we besteld hebben.
dan schiet de ontbijtservice toch compleet zijn doel voorbij omdat je er dan toch nog uit moet om je ontbrekende deel van het ontbijt op te halen (had je net zo goed alles zelf kunnen halen) en hier betaal je dan voor!

Over het huisje zelf, de afvoeren liepen erg slecht door, sta je je te douchen in het douchewater van je voorganger, niet echt fris te noemen. Dit hebben we op een enquette formulier doorgegeven.

Desired solution:

Het is aan jullie....

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 5 maart jl. werd er, door de afdelilng Guest Relations van desbetreffend park, een e-mail gestuurd naar de gast met een gepaste compensatie.

All complaints of