Complaint: Trouwe klanten en kortingen

user-122304 on 19 August 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte,

Wij zijn al jaren klant bij centerparcs (129735686) en willen instappen op 1 van jullie mooie acties voor jullie goede klanten. Wij toonden graag jullie toppark ook aan andere vrienden en beslisten om met 8 naar Erperheide te komen in de periode 30/11-07/12. Wij hebben het geluk 2 kortingsbrieven gekregen te hebben:
– snelle beslissers aanbod: 50% korting
– blauwe doos korting: 40% korting
Ik bel naar jullie 070-lijn, want voor de eerste actie moet je telefonisch/betalend reserveren. Blijkt dat ik op geen van beide kortingen recht heb omdat het een 8-persoons COMFORT cottage gaat in ERPERHEIDE voor een volledige week?
Ik moest me maar tevreden stellen met 10% korting of een opsplitsing in een weekend en midweek met 2 verschillende bungalows?

We zijn frequente bezoekers van centerparcs, zeker nu we een kindje hebben en wilden vrienden van ons die tevens jonge ouders zijn, meenemen naar jullie park. We zijn dit jaar al 2maal naar Erperheide geweest? Tijdens de zomer hebben we tevens een reservatie gemaakt voor een 8 persoonscottage zonder enig probleem met friends voordelen en een mooie korting.

Ik voel me werkelijk in de kou gelaten en moet zeggen dat het echt geen mooie reclame is voor zo’n prestigebedrijf die staat op goede service.

M.v.g.,

Joke Dierickx

Desired solution:

Voor mij zou de oplossing werken mocht ik een verblijf krijgen in Erperheide voor een 8-persoonscottage voor een periode van 30/11-07/12 met een korting van minstens 40% (daar ging ik ook van uit, gezien ik 2 voordeelbonnen had ontvangen met resp. 40% en 50% voor een verblijf in centerparcs).
Indien dit niet mogelijk is, wens ik dat jullie mij contacteren op mijn GMS-nummer die jullie kunnen vinden bij mijn klantendossier (129735686).

Dank bij voorbaat.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd.

All complaints of