My complaint:
Bij aankomst in ons vakantiehuisje in de Eifel(26 juli t/m 2 augustus in cottage 347) in Duitsland moesten we eerst grote distels en brandnetels verwijderen om veilig binnen te kunnen komen. De vloer en het bankstel waren erg uitgeleefd/ beschadigd. Het raapwerk aan een van de muren hing los. Het raamkozijn leek te zijn opengebroken. Raamkozijnen in de slaapkamers zaten vol schimmels en ook de vloerbedekking was er smerig (welke vlekken het waren weet ik niet). Het raam boven de douchedeur naar het halletje was eruit.Gordijnen in de woonkamer zaten vol met erg vieze grote vlekken die op bloed leken. De terrasdeuren moesten met geweld worden geopend omdat deze erg klemden. Aan de afzuigkap zat zoveel vet en viezigheid dat er schone blaadjes aan bleven plakken.
Nadat wij een klacht hadden ingediend bij de receptie en gevraagd hebben om een andere vakantiewoning zouden zij eerst de problemen willen bekijken en oplossen. De reinigingsdienst is geweest en heeft gekeken wat er opgelost kon worden (het raamkozijn heeft zij gepoetst en de vlek uit de vloerbedekking gehaald, de afzuigkap geprobeerd schoon te maken en al het andere werd afgeschoven op andere instanties of personen die het probleem niet of niet naar behoren hebben opgelost). Inmiddels was onze vakantieweek al bijna weer voorbij en hebben wij geen waar voor ons geld gekregen.
Desired solution:
Terugstorting van het bedrag van ons vakantie huisje.
Wij kunnen slechts 1x per jaar op vakantie en hiervoor moet hard gewerkt en veel geregeld worden en dan verwachten wij ook van CenterParcs waar voor ons geld.