Complaint: Uitgeleefd, oud en vies huisje in de Eifel

user-192315 on 05 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij aankomst in ons vakantiehuisje in de Eifel(26 juli t/m 2 augustus in cottage 347) in Duitsland moesten we eerst grote distels en brandnetels verwijderen om veilig binnen te kunnen komen. De vloer en het bankstel waren erg uitgeleefd/ beschadigd. Het raapwerk aan een van de muren hing los. Het raamkozijn leek te zijn opengebroken. Raamkozijnen in de slaapkamers zaten vol schimmels en ook de vloerbedekking was er smerig (welke vlekken het waren weet ik niet). Het raam boven de douchedeur naar het halletje was eruit.Gordijnen in de woonkamer zaten vol met erg vieze grote vlekken die op bloed leken. De terrasdeuren moesten met geweld worden geopend omdat deze erg klemden. Aan de afzuigkap zat zoveel vet en viezigheid dat er schone blaadjes aan bleven plakken.

Nadat wij een klacht hadden ingediend bij de receptie en gevraagd hebben om een andere vakantiewoning zouden zij eerst de problemen willen bekijken en oplossen. De reinigingsdienst is geweest en heeft gekeken wat er opgelost kon worden (het raamkozijn heeft zij gepoetst en de vlek uit de vloerbedekking gehaald, de afzuigkap geprobeerd schoon te maken en al het andere werd afgeschoven op andere instanties of personen die het probleem niet of niet naar behoren hebben opgelost). Inmiddels was onze vakantieweek al bijna weer voorbij en hebben wij geen waar voor ons geld gekregen.

Desired solution:

Terugstorting van het bedrag van ons vakantie huisje.

Wij kunnen slechts 1x per jaar op vakantie en hiervoor moet hard gewerkt en veel geregeld worden en dan verwachten wij ook van CenterParcs waar voor ons geld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 07 August 2013 at 14:15

Wij zijn niet tevreden met de oplossing. Een vergoeding van 150 staat niet in verhouding met de prijs die wij betaald hebben voor een 6 persoonshuisje van 939 euro. De vroegboekkorting die er af is gegaan is nog meer dan deze tegoedbon (korting was 187.80 euro). Voor deze vergoeding kun je niet eens een weekend een 6 persoonshuisje huren.

Ik ben het niet eens met de vergoeding en zou graag een passende oplossing krijgen.

Na mijn reactie is de klacht opnieuw bekeken en hebben wij een extra waardebon gekregen.
Het is prettig te vernemen dat er daadwerkelijk geluisterd wordt naar het probleem.
Wij nemen genoegen met de oplossing zoals deze ons nu is geboden.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 6 augustus jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. De gast kreeg een cadeaubon aangeboden geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of