Complaint: veel tocht in het huisje zijn met 5 personen gegaan komen met 3 zieken terug

user-71576 on 28 November 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb genoeg geld neergelegd voor een vip huisje in de huttenheugte. we hebben het allemaal niet 1 keer warm gehad het weekend tenzij de verwarming hoog aan stond!
we kwamen met zijn vijven en mijn stiefvader is snipverkouden
mijn moeder is ziek en dan niet te spreken over mijn dochterje van 15 mnd die is vanaf vanochtend aan het hoesten om de 5 sec wil niet eten en slapen. ik het kort gezegd we hebben kou gevat in het huisje en kwam ook elke keer ergens een koude lucht vandaan mijn dochtertje is er samen met me moeder het slechtste eraan toe!!!! ze was net weer beter en mijn moeder was net geopereerd en is nu ziek en mijn stiefvader heeft een eigen zaak en kan waarschijnlijk morgen ook niet werken want die wordt ook steeds slechter!!!! we zijn al jaren lang vaste klant van jullie maar dit huisje was gewoon slecht en dat voor een vip huisje?

Desired solution:

met een vergoeding want leuk was het weekend dus niet!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 10 January 2012 at 14:19

ben het hier totaal niet mee eens we werden pas ziek toen we thuis kwamen dus dit hadden we niet eerder kunnen melden ieder huisje tocht wel eens!!!! belachelijk vind ik het zal het ook op het internet zetten wat voor service en oplossing tussen aanhalingstekens jullie hebben gegeven!!!!

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben deze gast onze excuses aangeboden voor de ongemakken die hij heeft gehad tijdens zijn verblijf. Jammer dat hij zijn klachten niet ter plaatse heeft gemeld. We hebben het advies gegeven om in de toekomst eventuele onvolkomenheden te melden aan de receptie zodat het park het mogelijke kan doen om deze onvolkomenheden op te lossen.

All complaints of