Complaint: Verkeerde cottage gekregen

user-109964 on 18 June 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In januari hebben we ons verblijf geboekt telefonisch voor 12 dagen bij Port zeeland van 2-7-2012 tot 13-7-2012,bij aanvraag voor een cottage voor 8 personen meld ik mee dat ik een voorkeursligging wil een huisje direct aan het strand,dit was geen probleem vertelde de dame mij aan de telefoon,Bij het ingeven van onze gegevens bij het e ticket online blijkt dat we een cottage hebben die aan een heel andere kant van het park ligt en totaal niet aan het strand zoals gevraagd en beloofd.Nu bel ik zondag 17-06-2012 naar center parcs met deze melding ze vinden van de voorkeursligging niets terug in de computer,en ze kunnen ons ook geen andere cottage geven want alles zit volzet,ok het is hoogseizoen begrijpelijk denk je dan maar onze cottage is van januari geboekt,dit gaat mijn hoedje te boven.De dame aan de telefoon zei dat je lac d’aillete in frankrijk nog wel terecht kan maar dan moet ik nog eens 739 euro bijbetalen en we hebben al 2349 euro betaalt.We komen gemiddeld 2 tot 3 keer per jaar naar center parcs nog nooit problemen gehad tot nu ,vind dit niet normaal,ik heb klacht ingediend bij gustrelations we kregen een mail terug dat de klacht binnen de 4 weken wordt behandeld,we vertrekken echter binnen 2 weken.We hadden zooo uitgekeken naar ons huisje aan de zee omdat we met 5 kindjes zitten.
Ben benieuwd naar een reactie.

Desired solution:

Overboeking naar lac d'aillette zonder bijbetaling
Cottage in port zeeland met een cottage zoals gevraagd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, We begrijpen dat u erg teleurgesteld bent dat u niet de cottage naar uw wens heeft toegewezen gekregen. U geeft aan dat u tijdens de boeking heeft aangegeven dat u een cottage wenst die direct aan het strand gelegen is. We kunnen ons voorstellen dat u uitgekeken had naar een vakantie aan het strand. We vinden het erg jammer dat u ons niet onmiddellijk van deze fout/vergissing op de hoogte heeft gebracht. Na het ontvangen van de factuur, dient deze gecontroleerd te worden op eventuele onjuistheden. Indien er iets niet correct is, heeft u als gast conform onze algemene voorwaarden, 10 dagen de tijd om ons hiervan op de hoogte te brengen zodoende dat we het mogelijke kunnen doen om de onjuistheid recht te zetten. Op uw factuur had een vermelding “voorkeur op nummer” moeten staan. Zoals onze collega’s van het Cont@ct Sales & Customer Service Center hebben aangegeven, zijn al de cottages van het type 741 (dat u heeft gereserveerd) reeds volzet. Helaas kunnen we niet meer aan uw verzoek voldoen. We bieden u onze welgemeende excuses aan. Uit gastvriendelijk oogpunt willen we u een commerciële geste aanbieden. We bieden u bestedingsbonnen aan ter waarde van xxx, dit is gelijk aan de waarde van de voorkeursligging. Deze bonnen zal u aan de receptie van Port Zélande ontvangen bij het inchecken. We vertrouwen erop uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld en wensen u alvast een prettig verblijf toe bij Center Parcs Port Zélande. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

12 years ago - dit is voor center pacs de snelste en goedkoopste manier natuurlijk,ben diep teleurgesteld in cp.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bestedingsbonnen aangeboden.

All complaints of