Complaint: vies huisje

user-87962 on 28 February 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hadden voor een weekend een huisje geboekt op de hutteheugte met een kortingsbon van ah. bij aankomst troffen wij een vies huisje aan waar je niet naar buiten kon kijken zo vies waren de ramen het servies goed hebben we afstaan wassen incl. de pannen die waren vet en gescheurd beddengoed.toen de klachten lijn van centerparcs gebeld en de toets ingedrukt voor teruggebeld te worden en dat werd niet gedaan. we hebben daarna de receptie gebeld en met de manager marieke gesproken die ons wel goed heeft geholpen.maar moesten wel 200 euro bijbetalen om een normaal en schoon huisje te krijgen. dus de conclusie is dus dat we hebben 338 euro zelf betaalt plus 118 euro die de A.H. betaalt is zo’n kleine 500 euro plus de 200 euro die nog zelf hebben bij betaalt is 700 euro voor een weekend. we komen al meer dan 20 jaar bij centerparcs maar hebben dit nog nooit meegemaakt.we zijn ook friends maar zijn niet zo behandeld
we zijn in december 3 weken op de hutteheugte geweest om onze feestdagen daar te vieren en het huisje was perfect, maar omdat in die periode op het park ons hondje zo ziek werd en hebben moeten in laten slapen, hadden we daarom nog een weekendje geboekt op de hutteheugte om toch nog een leuk weekend te hebben.en dan valt het erg tegen als je dit gebeurt. ik moet wel een groot compliment maken aan het managment van de hutteheugte die ons goed hebben geholpen.

Desired solution:

ik hoop dat als we 23 maart naar de kempervennen gaan dat we dan niet in zo,n smerig huisje komen. gebeurt dit weer dan denk ik niet dat we dan nog een keer zullen boeken om nog een keer te komen.we hebben geboekt onder boekingsnummer:4937926. hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - ik vind het een hele gemakkelijke oplossing om een mail te sturen met welgemeende excusses. ik vind dat geen oplossing.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een brief gestuurd met onze welgemeende excuses.

All complaints of