Complaint: vieze bungalow Meerdal

user-195242 on 09 September 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag zijn wij terug gekomen van een week vakantie op het Meerdal.

Alhoewel wij een leuke vakantie gehad hebben, wil ik aangeven dat de bungalow (845) die wij gekregen hebben op het Meerdal erg vies en slecht was. Dit zijn wij niet gewend van CenterParcs.

Slaapkamers
Op alle slaapkamers lagen overal dode vliegen en andere beesten. Deze lagen op de grond en in de kasten (?!).
Bovenop de kasten hebben wij gekeken en maar snel weer proberen te vergeten wat we daar zagen. Dikke lagen stof met spullen van eerdere bewoners.
De matrassen waren vies
In een van de slaapkamers hing een ontzettende urine lucht. In deze slaapkamer kon je dan ook bijna niet slapen, omdat je niet normaal kon ademen omdat het zo stonk.

Badkamer
Deze was ontzettend smerig. Er lagen overal haren in de badkuip en in de gootstenen. Zelfs lag er een restje pasta in de gootsteen.
Ook hier lagen overal dode beesten.
Veel schimmelplekken boven de badkuip en een vies douchegordijn. De kachel hebben wij vermeden, die konden zelfs wij niet schoon krijgen.

WC
Ook hier overal dode beesten. En niet erg schoon.

Keuken
Op het gasfornuis zaten de etensresten van de vorige bewoners nog. De pitten waren al wat maanden niet schoongemaakt, hier bleef maar zwarte troep vanaf komen.
De koelkast was vies met etensresten van de vorige bewoners.

Woonkamer
Op de grond en op de banken lag chips.
In de stoel in de woonkamer zit een grote scheur.

Wij zijn met 4 man, 2,5 uur bezig geweest om de bungalow schoon te maken. Wij hebben overal foto’s van gemaakt. Deze stuur ik graag naar jullie op, als jullie deze willen hebben.

Graag hoor ik van jullie.

Desired solution:

Een passende vergoeding

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De mail die ik ontvangen heb, is een standaard mail. Waarbij het er op neerkomt; vervelend, maar je hebt pech. Nogmaals een mail verzonden met de foto's erbij

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 10 september jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of