Complaint: Vlooien in cottage 32

user-110979 on 25 June 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter van 1,5 is leeggeprikt door vlooien.
Ze zit onder de bulten. Eerst dachten wij dat het om muggebulten gingen, want er heerste ook een muggenplaag, ook in de marketdome. Waarschijnlijk zaten er vlooien in het tapijt, en heeft zij er last van doordat kinderbedje laag bij de grond staat. We zijn nu bij cp belgie en zijn bij aankomst naar de huisarts geweest. Dochter zit nog steeds onder de bulten en heeft zyrtec voorgeschreven gekregen voor haar allergische reactie.

Ik heb een email gestuurd naar client relations gestuurd maar nog geen reactie.
We hebben ongeveer 150 euro aan kosten gemaakt. Matrasje hebben we weg moeten gooien. We hebben in dit huisje en al onze spullen (koffers en tassen) ingespuit met anti vlooien middel. Daarnaast twee middagen in de wasserette doorgebracht om alles te wassen.

Desired solution:

Vergoeding van de kosten en vergoeding voor alle overlast, met name voor onze 18 maanden oude baby.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Center Parcs Belgie en Frankrijk hebben wat mij betreft geen flauw benul van klantvriendelijkheid. Ben in Nederland en Duitsland geweest, en dat beviel goed maar CP heeft ons nu echt in de kou laten staan. Eerst was CP bereid om van de 180 euro aan kosten, de insectenspray van 13 euro te vergoeden. Wat een lachertje. Gemaild dat ik het daar niet mee eens ben. Vervolgens waren ze bereid ook de wasserette kosten te betalen. Geen vergoeding voor matrasje en slaapzak wat we hebben moeten weggooien. Die hadden we maar moeten ontvlooien. Alleen konden we die niet wassen op 60 gr (maar op 30 gr) en dat heb je wel nodig om van de vlooien af te komen. Omdat mijn dochtertje een flinke allergische reactie had wilden wij niet het risico nemen dat er alsnog vlooienlarven achter zouden blijven. Ik ben zeer teleurgesteld in CP!! Waarom niet het probleem opgelost toen wij nog in een huisje van CP zaten? Zodra wij wisten wat er aan de hand was hebben we dit gemeld. Het was netjes van CP geweest als zij hadden aangeboden onze kleding te laten wassen op hun kosten + een kleine tegemoetkoming (gratis activiteit oid). Onze vakantie is echt verpest door dit alles. De reactie van CP medewerkers is er een van geen enkel begrip. Alsof het normaal is dat een huisje vol vlooien zit. En wel de klant flink voor een huisje laten betalen. Als ik mijn verhaal vertel aan collega's of bekenden zijn ze verbaasd: CP is toch het beste wat betreft vakantieparken om met kleine kinderen naar toe te gaan? Overigens ben ik benieuwd wanneer en of CP de kosten die ze beloofd hebben te vergoeden daadwerkelijk naar ons overmaken.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van Center Parcs.

All complaints of