Complaint: voor ons geen centerparcs meer.

user-161339 on 16 February 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

15-2-2013
Bij aankomst op afgesproken tijd was het huis nog niet schoon wegens drukte.. We moesten maar even een uur rondlopen. Met een zwierig gebaar haalde de baliemedewerker drie consumptiebonnen uit ons welkomstpakket. Konden we die meteen gebruiken…
Midweek
Dag 1 magnetron vervangen. werd wel warm draaide niet. eten werd maar aan een kant warm. We twijfelden over de sauna. Er was geen beschrijving aanwezig. De man van de technische dienst die de magnetron kwam brengen zei: Daar weet ik echt niks van dat moet je mij echt niet vragen! Wel op een vriendelijke manier hoor.

Dag 2 ook de nieuwe magnetron werkte niet….
verstopping in keuken.
Door gebruik van vaatwasser kwamen er etensresten van niet door ons genuttigde maaltijden in de gootsteen omhoog en over de aanrecht.
dag 3 Verstopping verholpen.en ahhh, wat leuk weer een nieuwe magnetron.(ook deze werkte niet)
Hydrometer in sauna vervangen echter wel de thermometer ook meegenomen…
Bij gebruik van de vaatwasser is er nog een keer wat omhoog gekomen in de gootsteen maar dat bleef binnen de perken. Voor de zekerheid bleven we toch maar even op ‘savonds als we het ding aanzetten…

Gebeld door receptie. Wat vervelend allemaal. We moesten maar even langs komen op de receptie en als die was gesloten even langs de adventure factory. Ze weten er van hoor!
Wij naar de receptie. Die was dicht dus naar de adventure factory. Die wisten dus niks. Het was koud en glibberig weer en ik had geen zin in nog een wandelingetje. Man en ik waren namelijk ook nog grieperig geworden dus we waren het een beetje zat. (daar kan centerparcs niets aan doen maar verklaart wel waarom ik geen zin had om nog een keer heen en weer te lopen)
Ik heb gezegd dat ze dan maar even moesten informeren.
Dat deden ze en ze kwamen met 25 euro aan waardebonnen voor het restaurant op de proppen. Aardig gebaar, kost hen bijna niks. Want je kunt tenslotte niet voor 25 euro uit eten niet waar? Dus leg je zelf hetzelfde bedrag nog eens bij…
Ik heb aangegeven dat ik liever wilde dat ze gewoon de problemen oplosten. Of we even wilden midgetgolfen? Nee dank u, we willen een huisje wat functioneert…
Zoonlief was het wachten zat. Wij toch maar gemidgetgolft. Technische dienst heeft thermometer teruggeplaatst. Bij terugkomst was alles voor elkaar ook magnetron nr 4 werd geleverd…
Uiteindelijk konden we dus woensdagavond en donderdag van de sauna gebruik maken…en drie niet werkende magnetrons dat vind ik belachelijk! Zo’n verstopping in de keuken is domme pech dat kan een keer voorkomen. De klantenservice heeft ons trouwens wel alle keren vriendelijk te woord gestaan.

Moesten overigens om 10.00 uit het huisje ipv 1100 het was nl druk. Konden ze nog even schoonmaken. Goed streven….

Verder het huisje.
De badkamer was klein.
Eén toilet voor 6 personen. Dat vind ik niet echt premium.
Let wel dit was een premium huisje!!!
Dan verwacht je meer…Maar wij zijn landal BL-huisjes gewend.

Verder het weer. Daar kan centerparcs niks aan doen. Maar als er sneeuw/ijs ligt mag er rond de plaza wel wat beter gelet worden op de begaanbaarheid van de paden. We zijn allemaal wel een keer onderuit gegaan…Beetje strooien dus…
Verder handig als er gebruiksaanwijzingen zijn voor de in het huis aanwezige apparaten. In andere parken ligt er een map in het huisje wat je huurt. Maar je kunt ook geen vier verschillende beschrijvingen van een magnetron in een map doen. Ik snap het wel. Het meeste wijst zichzelf wel. Maar ik vind het soms ook gedoe.

Warme relatie gekregen met mevrouw Marian van de klantenservice want daar kan je echt niets van zeggen. Ze blijven vriendelijk. Soms 4x per dag aan de lijn gehangen…
er wordt wel snel maar niet efficient gereageerd.
Wel balen hoor. Het drukt een behoorlijke stempel op je verblijf.

Zwembad vonden wij met onze 8jarige zoon heel erg leuk. Het huisje was bij ons trouwens wel redelijk goed schoongemaakt.

Desired solution:

Ben heel benieuwd naar wat zij zelf nou redelijk vinden in dit geval....

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Contact met klant via e-mail op 18 februari 2013 via de dienst Guest Relations. Extra bedrag toegekend voor een volgende boeking.

All complaints of