Complaint: Wanneer kan ik boeken?

user-176572 on 02 May 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste meneer, mevrouw,
Allereerst heb ik geprobeerd deze klacht te melden via de site van centerparcs, dit lukte niet, ik kreeg telkens een foutmelding. Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar een mailadres van centerparcs, ik kon helaas niet vinden. Vandaar mij. Klacht/vraag via deze site.
Enkele weken geleden hebben wij van jullie een mooie aanbieding ontvangen middels de babybox. 50% korting op een verblijf van een week of midweek.Ik heb een aparte envelop thuisgestuurd gekregen met daarin een folder van alle parken binnen de benelux. Wij waren meteen enthousiast en na even puzzelen besloten om een midweek te boeken, eind september voor het nieuwe park in Duitsland, namelijk Bostalee. Voorop de folder wordt hier al over geadverteerd. Omdat online boeken maar niet wilde lukken heb ik telefonisch contact opgenomen, (ook een heel gedoe, ze zijn daar zo druk dat ze je meteen om naam en nummer vragen en je op een later tijdstip terug bellen, wat niet altijd even goed uitkomt) Ik heb drie keer iemand gesproken en zij gaven mij te kennen dat ik niet met de actiecode gebruik kan maken om dit nieuwe park te boeken. Dit vind ik erg vreemd, ik krijg toch de speciale felicitas babybox folder thuisgestuurd, met daarop en daarin geadverteerd over het nieuwe park, en nu kan ik niet boeken? Kunt u mij hierbij helpen? Hopende op een positieve en spoedige reactie.

Desired solution:

Ik wil graag mijn verblijf alsnog boeken met de bijbehorende actiecode.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 3 mei jl. werd er door het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast.

All complaints of