My complaint:
Wat een bedrijf zeg..
bij 1e klacht krijg je een brief dat het ze zogenaamd spijt (standaard brief)
bij 2de klacht krijg je een mail dat je geen recht hebt op vergoeding en verder niks.
Wat moet je dan hebben meegemaakt om wel recht te hebben want ik heb al een wachtlijst vol klachten:
– muffe lucht
-verrotte kozijnen
-gaten in gordijnen
-ongedierte
-onvriendelijke en onervaren personeel bij de receptie (waardoor rijen van 20 min wachttijd)
-geen plek bij de bingo waar je 30 euro voor betaald
-oud mubilair
-ramen die zo groen zijn dat je nog amper naar buiten kunt kijken.
-schimmel op trappetje naar wildwaterbaan Aqua mondo
-de wc in ons huisje was te klein je kon er als volwassen persoon haast niet afkomen en het systeem dat de luchtjes moest afzuigen was stuk dus het stonk naar oude pis
Dit noemt centerparcs dus een super fijne vakantie.
Nou mensen van centerparcs ik wens jullie zo’n zelfde vakantie toe voor dezelfde prijs!
En mensen die deze klacht lezen en twijfelen over deze organisatie ik zou hier absoluut niks boeken want dit is hoe ze met vaste klachten omgaan
Desired solution:
die hebben jullie toch niet