Complaint: zeer teleurstellende vakantie, zeker geen aanrader

user-114255 on 10 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,
Op dit moment verblijven wij in het park Lac d’Aillette, we hebben geboekt voor de periode van 06/07/2012 tot en met 16/07/2012 dit in half-pension en in een VIP cottage.

Onze cottage laat een vreselijke geur achter (het lijkt wel of er een geur hangt van een beerput) dus zeer onaangenaam. Het materiaal dat in de keuken aanwezig is, is zeer vies en ongereinigd. De dampkap hangt half uit de rooster en voor het hele verblijf is voor iedere persoon 1 handdoek pakket aanwezig (1 kleine en 1 grote handdoek) dit voor 11 dagen.

De bediening in het restaurant is zeer teleurstellend, wanneer je aan het tafeltje gaat zitten kleven de etensresten van de vorige mensen die aan de tafel gegeten hebben er nog aan, de glazen en het bestek zijn zeer vies! De kinderen zijn zo vies van de glazen dat ze hun frisdrank niet wensen leeg te drinken.
Het eten is koud en alle dagen hetzelfde, bij het ontbijt zijn de roereieren niet te eten, en bij de vraag naar gebakken spek wordt er 1 sneetje gebakken (half rauw nog) en in een vuil bord geschept, echt niet te doen!
Muggen en ongedierte op het voedsel en op de muren en de tafels.
In het zwembad hangt de schimmel aan de treden die naar de wildwaterbaan leiden, er wordt niet rondgegaan met Javel (geen ontsmetting).

Dit is echt een schande op alle vlakken, van alles zou men foto’s moeten trekken en publiceren zodat de waarheid over dit park aan het licht komt….
Tevens is het zeer jammer dat een vakantie zo verpest wordt door een slecht beheer van dit park en door de hygiënische redenen die men hier aan zijn laars lapt. Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij Centerparcs, maar dit is echt een reden om behandelt te worden, tevens is het ook genoodzaakt om de andere klachten die door andere mensen zijn opgegeven eens te bekijken en hier iets aan te doen! Dit kost veel te veel geld om het hierbij te laten.

Desired solution:

Dat ten eerste onze klacht zeker behandeld wordt en voor dit park een oplossing gezoht wordt! Wij hebben nog nooit een klacht moeten neerleggen voor een park in België, Nederland of Frankrijk (le Trois Foret), maar dit park moet zeker eens nagekeken worden en vergeleken worden met de andere parken en de normen hiervan!
Het eten in half-pension heeft ons voor 4 personen veel geld gekost, hiervoor zou het betaalde bedrag terug vergoed moeten worden! Tevens indien Centerparcs zo eerlijk is, en men bewust is van de voorgaande klachten over dit park beseft men dat dit nog een milde schikking is.
Onze huidige mening over Centerparcs gaat over onze klacht bij voorgaande parken kunnen wij op alle vlakken een 8/10 geven.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met een cadeaubon geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of