Complaint: zwemmen aqua mundo eemhof icm c1000 kortingactie

user-189093 on 15 July 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

22 juni jl zijn wij met 2 gezinnen (8 personen waarvan 4 kinderen) gaan zwemmen bij aqua mundo van de eemhof (doen we vaker)
dit keer dachten wij een voordeeltje te hebben aangezien we de reservering via de centerparcs site hadden gemaakt met gebruikmaking van door ons verkregen kortingsvouchers uit een c1000 actie. Aangekomen bij de receptie kregen we te horen dat de korting niet gegeven mocht worden omdat wij de originele kortingsvouchers niet bij ons hadden. Nasturen voor eventuele restitutie van teveel betaalde (kortingsbedrag) was geen optie. De dame aan de receptie heeft nog haar best gedaan maar kreeg van een onzichtbare persoon uit de back-office geen toestemming om de korting toch te geven. De korting die al in het reserveringbrief verwerkt was omdat de kortingscode bij het reserveren diende te worden ingegeven ??? Lijkt me dat men in het systeem kan zien welke specificatie een reserveringsnummer heeft en of van “unieke” kortingscodes gebruik gemaakt is. (moest krassen op voucher). Einde van het liedje was dat we uiteindelijk het volle pond hebben betaald omdat we 4 kleintjes bij ons hadden die al een week naar het zwemmen aan het toeleven waren. Deze formele opstelling, men verwees naar de voorwaarden als vermeldt op het voucher,gaf naarmate ik er langer over nadacht een steeds wrangere smaak, temeer gezien het feit dat wij met ons gezin met pinksteren van dezelfde kortingsactie gebruik hebben gemaakt maar dan voor een lang weekend op de Kempervennen, en daar werd bij aankomst helemaal nergens naar gevraagd wat betreft kortingsvouchers e.d.(en dat ging zoals u zult begrijpen om een aanzienlijk groter bedrag dan bij het zwemmen)

Desired solution:

niets meer of minder dan de alsnog de korting verkrijgen waarop wij denken recht te hebben!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CenterParcs to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd op 6 augustus afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor.

All complaints of