Complaint: Te lange uitkering Auto Inbraakschade

user-218179 on 18 December 2013 about Centraal Beheer Achmea in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In augustus heb ik mijn eerste nieuwe auto gekocht. na veel vergelijkingen heb ik besloten om mijn auto te verzekeren bij Centraal beheer niet alleen vanwege de lagere prijs dan de concurrenten maar ook vanwege de snelle service en vriendelijke medewerkers waar ik veel op het net gelezen had.

In oktober heeft mijn vader helaas een kleine ongeval gehad met mijn auto. Ik mocht volgens mijn polis een eigen garage aanwijzen. maar na een uitleg van een vriendelijke medewerkster heb ik toch besloten om deze te laten taxeren bij een door Centraal beheer erkend schadeherstelbedrijf. Dat beviel mij prima. Alles ging heel vlot en heb dan ook een compliment gegeven aan de medewerker vanwege de snelle afhandeling en heb ik centraal beheer achmea aanbevolen aan mijn vriendenkring. Echter in november hebben de dievenlui in de nacht mijn ruit kapotgeslagen en het navigatiesysteem gesloten. Resultaat : een grote lege gat in mijn dashboard, geen ruit en krassen op mijn portier. hiervan online aangifte gedaan en direct contact opgenomen met centraal beheer. die mij weer netjes verwees naar Care schadeherstel en na het gesprek doorverbond met Carglass voor vervanging van mijn ruit. na het ongeval heb ik wat research gedaan op het net. nu blijkt dat mijn navigatiesysteem een gewilde systeem is voor de dieven vanwege de hoge waarde en makkelijke demontage. ook blijkt dat er gelijkwaardige navigatiesystemen te koop zijn met afneembaar frontje waar de dieven dus niks aan hebben. dus heb ik mijn schade laten taxeren zodat ik hierna een gelijkwaardig maar minder diefstalgevoelig navigatiesysteem kon kopen. na de taxatie heb ik om de 3-4 dagen contact gehad met Centraal beheer wat de status is van mijn dossier. ik heb 2.5 – 3 weken lang moeten afwachten op het expertiserapport wat bij de eerste schade direct via care schade ging ( was al binnen 1 dag opgestuurd) Hierna heb ik te maken gehad met een hele onvriendelijke medewerker die nog een tikkeltje bijdehand was. ik wees haar erop dat ik nu al een maand lang met een grote gat in mijn dashboard aan het rondrijden ben zonder navigatiesysteem. mevrouw zegt het expertiserapport te hebben ontvangen maar dat ze nog vragen had aan de schade expert. dus heb ik een paar dagen later weer gebeld, en blijkt dat ze nog geen antwoorden heeft gekregen. 5 dagen later heb ik opnieuw gebeld en een terugbel verzoek achtergelaten. ik ben die dag niet meer teruggebeld. vandaag heb ik opnieuw gebeld en werd ik doorverbonden met mevrouw Janssen. ik heb haar mededeelt dat ik een terugbel verzoek had achtergelaten maar niet ben terug gebeld. hierna kreeg ik een simpele noch koude “Oh dat zou kunnen” te horen. op al mijn vragen bleef ze maar het zelfde te beantwoorden “ik ben in afwachting van de vragen die ik heb gesteld en ik heb uw klacht genoteerd.” ik vroeg om het nummer van de afdeling waar ze haar vragen naar had gesteld zodat ik het proces kon laten versnellen maar dat kon mevrouw niet geven. hierna heb ik opgehangen want het leek net een robot. Dit ben ik zeker niet gewend van Centraal beheer. ik rij nu al een maand lang zonder navigatie en met een hele grote lelijke gat in het dashboard van mijn auto. ik ben zeker geen moeilijke klant maar dit vind ik een beetje te ver gaan.

Desired solution:

Een snelle afhandeling van mijn schade uitkering. ik snap best dat er administratieve handelingen nodig zijn om het een en ander te verwerken maar dit duurt veel te lang. mocht het snel afgehandeld zijn zal ik zeker nog wel klant blijven bij Centraal Beheer Achmea want ze kunnen als ze willen zeer vriendelijk en snel zijn!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Centraal Beheer Achmea about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Centraal Beheer Achmea

Message from Centraal Beheer Achmea

10 years ago - Beste C.Kolcuoglu, Ik heb je verhaal gelezen. Dit is inderdaad een vervelende situatie. Wij nemen je klacht in behandeling. Zodra wij meer weten, zullen wij je op de hoogte stellen. Groet, Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam 055 579 8000 Webcare[@]centraalbeheer.nl https://www.centraalbeheer.nl

All complaints of