Complaint: Hoge kosten door ongevraagde aanmelding bij smsdienst CMTelecom

user-218192 on 18 December 2013 about CMTelecom in category SMS Diensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds kort een sim-only abonnementje van 5 euro p/m van T-mobile. Dit had ik gekozen mede doordat mijn beltegoed voorheen erg snel op ging. Tot mijn verbazing kreeg ik geen rekening van €5,- maar een rekening van €59,01. Hierop natuurlijk klantenservice van T-Mobile gebeld én meerdere malen langs the phonehouse geweest. Zij kunnen helaas niks voor mij betekenen, omdat dit blijkbaar door een extern bedrijg in rekening wordt gebracht. Ik vind dit zeer asociaal dat dit zomaar kan. Ik heb me nergens voor aangemeld en zeker niet voor een smsdienst waar ik niks vanaf weet. Vind dit geldklopperij en kan er erg boos om worden. Dit zijn juist de redenen dat mensen snel achterdochtig worden en niet zomaar iets durven af te sluiten. Crimineel gedrag over het internet moet ook worden tegengegaan!!! Betreft het nummer 0618145460

Desired solution:

Vergoeding van de kosten. Ik ga akkoord met €54,- dus exclusief de €5,- aan abonnementskosten waar ik WÉL voor gekozen heb. Dan heb ik het nog niet over het totaal bedrag wat ze me van mijn prepaid-tegoed hebben afgestolen dus al met al een redelijke oplossing lijkt me.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CMTelecom about your complaint

All complaints of