My complaint:
Nadat ik een mooi, duur colbert in de trein had laten liggen, meteen contact gezocht met de NS. De conducteur op de trein werd meteen gebeld, heel goed! Hij had mijn colbert gevonden en zou het opsturen naar het Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen. Van dit Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen kreeg ik een brief dat mijn colbert gevonden was en dat ik het na betaling van 15 euro thuis gestuurd zou krijgen. Vervolgens kreeg ik een oude, vieze, zwarte tiener winterjas thuis gestuurd. NS weer gebeld en een mevrouw vertelde me dat ik die jas terug moest sturen met het nummer vd brief en dat ik die 15 euro terug zou krijgen. Maar ik wilde natuurlijk gewoon mijn colbert terug! Maar goed, jas terug gestuurd en vervolgens nooit meer wat vd NS gehoord. Toen ik hier weer over belde vertelde een andere mevrouw mij doodleuk dat er in het computer-systeem vd NS alleen staat dat het colbert is gevonden en verzonden. Er stond dus niets bij dat ik weer had gebeld, dat er een verkeerde jas was bezorgd, dat ik de jas weer terug gestuurd heb etc. etc. En dan sta je machteloos; want ja: de computer zegt dat het colbert bij u thuis ligt…..
Desired solution:
Een antwoord vd NS hoe het in vredesnaam mogelijk is dat ik een vieze winterjas krijg als er in het systeem staat dat ik een Italiaans colbert verloren ben!!
En hoe is het mogelijk dat als ik die vieze tiener-winterjas weer terugstuur deze kennelijk bij de NS in de massa verdwijnt?????
Er wordt door de medewerkers van Bureau Gevonden Voorwerpen kennelijk helemaal niet bijgehouden wat de afspraken zijn geweest met de klanten.
Hoe kan het dat er niets over in hun systeem staat?
Hoe kan zo'n colbert nu kwijtraken bij de afdeling Gevonden Voorwerpen?