Complaint: Colbert met het prijskaartje in borstzak en toilet.

user-144428 on 24 November 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

22 november 2012 Met een heleboel gepaste kleding en nog ongepaste kleding in het pashok, vroeg ik of ik naar het toilet mocht. (buiten stond een zuil die was defect)De verkoopster zei dat ik dan maar naar de HEMA of V&D moest gaan?! (die zitten aan de andere kant van het Buikslotermeerplein, toen kreeg ik al het idee dat ze liever geen verkoop hadden die avond)
Boven was het druk bij de kassa, ik werd na beneden verwezen om af te rekenen. Het colbert dat ik wilde kopen had het prijskaartje los in het borstzakje zitten, dit kon de verkoopster niet afrekenen, want er was geen ‘bewijs’ dat het bij dit colbert hoorde?! Ik vroeg of ze naar boven kon bellen voor een ‘oplossing’. Maar dat kon niet, ik moest alle kleding (5 blouses, 1 t-shirt, 3 truien en een colbert)maar weer naar boven brengen en het daar afrekenen.
Toen zei ik dat ik het colbert dan wel liet zitten en dan de rest wilde afrekenen. De verkoopster zei gelijk: Oh het colbert wilt u dus niet?! met een naar ondertoontje.
Daarna zei ik dat ze de rest ook zelf mocht houden en ben de winkel uitgelopen. Wat een onvriendelijk personeel in de C&A op het Buikslotermeerplein! Zal haar baas leuk vinden dat ze ‘dit bedrag’ laat liggen!!
Boven tijdens het passen (wat ruim een uur in beslag nam) is er ook geen 1 keer gevraagd of het allemaal lukte, of dat er iets teruggehangen kon worden, terwijl er wel 3 keer langsgelopen is bij mijn pashokje!

Desired solution:

Klantvriendelijk personeel!!!
Een klantentoilet in zo'n grote kledingwinkel moet kunnen, er is aan die kant van het winkelcentrum helemaal niets. Op de zuil na die vaak defect is!
Maar voorlopig loop ik C&A voorbij, mijn winkel is het niet(meer!)

All complaints of