Complaint: Combikorting wordt niet uitbetaald

user-31438 on 08 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zou na 1 jaar betaald worden met jaarnota (2 oktober 2010). 8 december 2010 gebeld. Nu moet ik zelf een mail sturen aan een afdeling binnen NEM om te zeggen dat ik de korting wil. Terwijl dat in mijn aanmelding zwart op wit bevestigd staat. Mijn eindafrekening klopt ook nog steeds niet omdat ze standen -te hoog- hebben geschat, terwijl ze keurig door mij zijn doorgegeven via mail, en daar via mail een bevestiging van terug kreeg. Ze zijn zo onprofessioneel bezig (in klantennadeel).

Gewenste oplossing

Gewoon je klanten betalen wat je overeengekomen bent. Niet steeds de actie bij klant neerleggen, maar zelf afspraken nazoeken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of