Complaint: Comfort Cottage???

user-89800 on 08 March 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden een Comfort Cottage geboekt in Park De Haan, -Belgie van 27-2 tm 2-3-2012. Even lekker een midweekje weg. Na aankomst in onze cottage sloeg de schrik om ons hart. Wat een vreselijk oud, vies en vervallen huisje. Scheuren in de muren, loshangende contactdozen, kroonstenen die uit de muur steken, vieze, loszittende tapijttegels die over een nog viezer tapijt geplakt zijn, schimmelaanslag in de badkamer,gootsteenputje in de badkamer kapot en verroest, bruine aanslag in de toiletpot en smerige toiletbril.De lampen aan de muur vol met stof en viezigheid en kleine beestjes, radiatorenroosters vol spinrag. Het houtwerk zoals raam en deurkozijnen zijn afgebladderd en duidelijk sporen van houtrot.Geen inventarislijst van de keuken, terwijl er duidelijk spullen ontbraken, zoals schalen en een koekenpan.(die we overigens later hebben gekregen na vragen). Het terras in de tuin volledig verzakt en vol met sigarettenpeuken en in de tuin lagen de lege bierblikjes en -flesjes. En dit alles voor Euro 389.71!!!
Ik vind het een schandaal dat er voor zulke slecht onderhouden huisjes dit soort bedragen gevraagd worden en dat er op de internetsite vermeld wordt dat het je aan niets zal ontbreken in de knusse COMFORT cottage… Wat ik nog meer betreur is het feit dat als je mailt via de guestrelations GEEN ontvangstbevestiging krijgt en als je telefonisch contact wil opnemen Euro 0.50 cent per minuut moet betalen en de wachttijd flink kan oplopen.Uiteindelijk kreeg ik telefonisch te horen dat de behandeling van de klacht 3 tot 4 weken zal duren. Eigenlijk onacceptabel en zeker niet klantvriendelijk.

Desired solution:

Een financiele genoegdoening of cadeaubon voor een midweek in een park naar keuze.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht werd reeds afgehandeld door de afdeling Guest Relations van Center Parcs

All complaints of