My complaint:
Ik ben overgestapt van Simyo prepaid naar Sim only weinig (100min/sms, 4.99 p.m.).
Er is e.e.a. misgegaan tijdens het overzetten.Ik heb nummerbehoud en 1 september was er nog geen actie.
Nieuw sim kaartje in gsm gedaan, foutmeldingen (puk deblokkeren, onjuiste pin).
Via intenetsite Simyo kaartje geactiveerd (4-9) maar krijg steeds melding dat de verbinding om administratieve redenen is gesloten.Heb al een paar mailtjes gestuurd, maar krijg geen reactie, of in een mailtje: Anderseen nieuw sim kaartje kopen a 5 euro.
Klantvriendelijk?Ik kom er in ieder geval niet meer uit zo, en denk er over om een prepaid kaartje bij een andere provider te nemen.Sim-pel.
Desired solution:
Duidelijkheid over wat er allemaal fout is gegaan en hoe dit snel uit de wereld te helpen.Geen vage antwoorden, maar
praktisch advies!