My complaint:
De NEM stuurt een eindafrekening die gebaseerd is op geschatte verbruiksgegevens.
Vervolgens is er tijdens legio telefoongesprekken geen doorkomen aan. Iedere medewerker werkt langs anderen heen. Afdelingen weten van elkaar niet wat ze doen. Medewerkers verdiepen zich niet in mijn dossier. Op het moment dat er om beslissingen of acties gevraagd wordt, verschuilen zij zich achter het argument dat zij dat niet kunnen of mogen.
De NEM int ondanks protest ten onrechte ruim € 568. Nadat ik dat gestorneerd heb, gaat er een traject in van dreigbrieven, incassobureau, tot zelfs dreigen met afsluiten van de energievoorziening. In dezelfde tijd wordt mij tijdens legio telefoongesprekken verzekerd dat alles in orde komt of is, dat ik geen actie hoef te ondernemen!
Na een schriftelijke klacht ontvang ik geen ontvangstbevestiging. In de klacht heb ik een duidelijke termijn gesteld. De NEM houdt zich daar niet aan. Wel wordt er na enkele weken een correctienota gemaakt. Die bevat opnieuw fouten. Vervolgens belt een medewerker op om de veronderstelling te uiten, dat nu alles wel in orde zal zijn!
Mijn klacht wordt niet afgehandeld.
Gewenste oplossing
Duidelijke en onmiddellijke afhandeling van mijn klacht.
Expliciete excuses.
Tegemoetkoming in de geleden schade door gederfde arbeidsuren en telefoonkosten.
Verbetering van de bedrijfsprocessen