My complaint:
Aangemeld bij E.D. Inhuizing.(begin juni 2010)
13-07 meterstanden doorgegeven.Geen levering energie.Ook nooit een contract gezien.Niet per mail,niet per post. E.D.heeft switch aangevraagd bij netbeheerder.Fout,moet inhuizing zijn.Tig-
keren contact gehad.Helaas.Gisteren werd beloofd dat vandaag alles in orde zou zijn. Kan nog steeds status van mijn aanmelding niet volgen.Gisteren werd er zelfs gezegd dat de levering was gestart. Er zit nog steeds en cijferslot op mijn meter.Zojuist netbeheerder gebeld. E.D.heeft nog steeds niets ondernomen. Geen goede aanvraag ingediend.Nu andere energieleverancier gekozen.
Gewenste oplossing
E.D. moet van haar nieuwe klanten niet verwachten dat deze de communicatieproblemen tussen haar en netwerkbeheerder oplossen. E.D.is een toekomstige klant kwijt.
Ik heb onkosten gemaakt.Heb een nieuwbouwappartement dat niet voor bewoning geschikt is. Inmiddels 16 dagen heen en weer
gecommuniceer. Maar nog steeds geen resultaat.
Excuses is alles wat ik nog wil.Maar dat zal ook wel teveel gevraagd zijn.