Legal letter for complaint about Hivista
Onderwerp: Juridische klacht tegen Hivista
Heden, [Datum]
Firma Hivista,
[Adres]
[Postcode en Stad]
Beste Hivista,
Ik wend me tot u met een klacht over uw producten/diensten. Ik heb bij uw bedrijf een product/dienst gekocht, waar ik tot heden niet tevreden mee ben.
Mijn klacht is als volgt: Lorem ipsum dolor! Dolorem ipsum ubet. Dit is naar mijn mening onacceptabel en in strijd met de vereisten van goede service, zoals vormgegeven in het consumentenrecht en specifieke beschermingswetten.
Ik ben ervan overtuigd dat ik bescherming geniet onder de Wet bescherming consument bij koop op afstand (artikel 230g van Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek) en de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel. Deze wettelijke bepalingen zijn bedoeld om klanten zoals ikzelf te beschermen tegen dergelijke problemen.
Ik verzoek u dan ook met klem om een geschikte oplossing voor deze kwestie te vinden. Lukt dat niet, dan zie ik mij helaas genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen.
Ik hoop echter dat het niet zover hoeft te komen en dat we een voor beide partijen bevredigende oplossing kunnen vinden.
Ik zie uw antwoord binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief tegemoet.
Hoogachtend,
[Uw Naam]
[Uw Adres]
[Uw Postcode en Woonplaats]
[Uw Email]
CC: Klantenservice - [email]