Complaint: concertkaartjes K3

user-156600 on 28 January 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via seetickets.nl kaartjes geserveerd, na bestelling e-mail ontvangen welke niet duidelijk overkwam.reservering gemaakt, maar tickets (nog) niet betaald. Geen link naar Ideal. Direct gebeld ( extra kosten €0,45 per minuut!!!!) Eerst keuze menu van 9 items, daarna vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Volgens haar had ik de cookies niet geaccepteerd in de menubalk waardoor ik na reservering niet automatisch werd doorgestuurd naar Ideal. Hele circus duurde bijna 6 minuten. Ik vroeg haar of zij van meerdere klanten deze klacht te horen had gekregen, ja. Dit hoort blijkbaar ook onder het kopje ” hoe vul ik mijn zakken snel” tevens annuleringskosten automatisch op nee ipv ja.

Desired solution:

Programmeur goed laten kijken naar systeem, kosten telefoon veel lager, mijn bel kosten retour. Linkje annuleringskosten graag ook automatisch op nee zetten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant uitleg geven dat betaling middels iDeal via een popup wordt geregeld en niet via een link.

All complaints of