My complaint:
ONgeveer 3 weken geleden, via de mail 2 ( gratis )proef etiketten aangevraagd om eens te proberen.Hierop nooit een antwoord ontvangen.Ineens na 4 dagen ontvang ik een orderbevestiging van maar liefst 100 etiketten!Dit terwijl wij niets besteld hadden.Hierop meteen gebeld.De medewerker gaf ons aan dat het een vergissing was. Ik vroeg of de order per mail geannuleerd kon worden en wilde hiervan een kopie ontvangen.Dit heeft men nooit gedaan. Na 2 dagen ontving ik een mail dat er een pakket onderweg was. Men had dus toch verzonden!Dit pakket via TNT heb ik geweigerd aan de deur, ik heb dit ook ingevuld. Nu , 6 dagen later, ontvang ik ook nog eens een factuur van de NOOIT bestelde order!!! Via mail krijg ik nooit een bericht terug. Dit bedrijf draagt het Thuiswinkel logo en is hierbij aangesloten, derhalve hebben wij de klacht ook daar gedeponeerd, aangezien er nooit enige reactie of verontschuldiging komt van dit bedrijf. Dit is geen manier van zaken doen, mensen zomaar ongevraagd een order in de maag splitsen!
Desired solution:
Een excuus en een waarschuwing voor anderen die met dit bedrijf in contact gaan komen, dat men dit niet hoeft te accepteren deze onfatsoenlijke handelwijze.