Complaint: Erg lastig om iets te bestellen en op tijd ontvangen

user-199787 on 18 September 2013 about Conrad Electronic in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op dinsdag 10 september een bestelling gedaan bij conrad electronics voor 158,-. Hier werd ik de donderdag erop over opgebeld dat het huisnummer niet vermeld stond bij de bestelling. Raar, volgens mij kan dat niet eens maargoed.
Ik heb hierop dinsdag 17 september nog maar eens gebeld omdat er niets is aangekomen. Het was teruggestuurd naar het magazijn omdat het huisnummer ontbreekt. Raar had ik donderdag nog doorgegeven, zou meteen doorgegeven worden aan PostNL. Vandaag, woensdag 18 september 1 onderdeel ontvangen.
Weer met Conrad gebeld en er blijkt nog de overige onderdelen in het magazijn te ligge , waarbij 1 artikel niet meer voorradig is terwijl deze bij de eerste zending wel compleet was. Die hebben ze doodleuk aan een ander gegeven terwijl ik deze express had gekozen (een duurdere) omdat dit ten tijde van de bestelling wel voorradig was en een goedkopere variant niet. Daarbij heb ik wel schuld gemaakt deze onderdelen te installeren bij klanten welke ik telleur moet stellen en nog niet weet wanneer ik mijn volledige bestelling krijg en dus mijn afspraak bij mijn klanten kan nakomen. Ik heb gesproken met Tenny Magrijn van conrad en had geen trek in coulance aan te biedden noch een ander soortgelijk artikel aan te biedden wat wel voorradig is. Voor mij nooit meer Conrad!!

Desired solution:

Zoals boven aangegeven. Soortgelijk artikel of coulance voor de narigheid.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Conrad Electronic posted

Responded on 23 September 2013 at 21:03

Nog even over de afhandeling van deze klacht.

Ik heb dus als coulance gekregen een extra kabelgoot van 2 meter. Hier had ik er 1 van besteld en heb er twee gekregen. Dit is de coulance die is aangeboden wat mijn inziens slechts een fout was om er twee op te sturen.
De kabelgoot is overbodig en kan ik niet gebruiken, daar ik slechts een halve meter nodig had van de eerste kabelgoot. Dit is ook niet in overleg gebeurd. Ik heb op Zaterdag 21 September mijn complete bestelling ontvangen met tijdschakelklok welliswaar. 11 dagen na de bestelling geplaatst te hebben.

Conrad Electronic

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant geïnformeerd over zijn bestelling en uitgezocht wat er verkeerd was gegaan, dit was inmiddels al opgelost.

All complaints of