My complaint:
na problemen met de televisie is mijn contract vroegtijdig beeindigd. De schotel en de ontvanger zijn opgehaald, maar er wordt nog steeds iedere maand geld van mijn rekening gehaald.
Ik heb al heel erg vaak contact gehad met CanalDigitaal en er zijn mij al veel loze beloftes gedaan. Verder heb ik een aangetekende brief gestuurd waar geen reactie op wordt gegeven. Ik laat het geld stoneren maar krijg vervolgens een brief dat ik nog abonnementsgeld verschuldigd ben.
Gewenste oplossing
Dat ik geen klant meer ben bij Canal Digitaal en deze dus geen geld meer van mijn rekening af haalt of brieven gaat sturen dat ik nog geld moet betalen

