Complaint: Contract verbreken.

user-27577 on 08 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 10 september 2010 probeer ik bij hun mijn contract op te zeggen. naar 4 brieven 20 telefoontjes was het op 5 oktober gelukt ZEIDEN ZE!
Een week na 5 oktober belde ik om te checken. Alles was gelukt behalve gas? gas liep nog? maar dat zouden beindigen. Na een langte tijd vandaag 8 november bel ik nogmaals om te kijken voor mijn eind nota. tot mijn grootste verbazing was GAS nog steeds niet afgesloten want dat hadden ze afgewezen. Het huis waar het om gaat is al sinds 10 september leeg. Ondertussen 8 november licht de woning al tegen de vlakte en toch leveren ze daar gas.
Echt het verschrikkelijkste bedrijf waar je bij kan samen zitten!

Gewenste oplossing

een behoorlijke compensatie dat mijn geld ruim 2 weken voor eind DECEMBER kerst wordt gestoord. en dat het gas nu eens mag afgesloten worden. en ze geen lef hebben om nog te zeggen deze maand moet je nog betalen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of