Complaint: Contract verlengd met een jaar zonder dat ik het wist?!

user-196176 on 28 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In November 2012 ben ik overgestapt van ziggo naar KPN, KPN was voordeliger en maakte goede reclame dus dacht dat het beter was maar niets is minder waar! Sinds het begin heb ik onwijs veel problemen met de internet verbinding, het hapert en valt regelmatig uit.

Op 1 juli zijn ik en mijn vriend verhuist en hebben de verhuizing via post nl doorgegeven. KPN heeft mijn vriend gebeld om alles nog eens door te nemen. Hij heeft toen duidelijk aangegeven dat het NIET om een verlenging gaat maar om een verhuizing. Ook mijn vriend heeft toen duidelijk gevraagd of de verhuizing invloed heeft op onze contractsperiode en dat was niet zo volgends de KPN medewerker.
Wij hebben nog steeds problemen met internet, we kunnen amper tv kijken, alles hapert en valt regelmatig uit. KPN heeft al monteurs langsgestuurd en het modem vervangen maar zonder succses!

Zojuist heb ik KPN gesproken om mijn einddatum op te vragen toen werd me verteld dat ons abonnement pas 2 juli 2014 eindigt!! Er werd toen gezegd, als je verhuist verleng je je contract automatisch!! Dat is ons niet verteld! Sterker nog alles staat op mijn naam en mijn vriend heeft toen gesproken met KPN om alles door te nemen, hoe kan het zijn dat als iemand belt wie niet contractant is dat het dan gewoon wordt verlengd ??

Desired solution:

Ik wil graag een passende oplossing, oftewel de einddatum aanpassen. Wij hebben geen behoefte in nog een nieuw modem

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of