Complaint: Contractovername nog steeds niet verwerkt, totaal geen communicatie en ze laten je koud!

user-148759 on 14 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds november (21nov) op tijd mijn contractovername verstuurd naar KPN. Ik had nog even van te voren gebeld hoe ‘t moest, daarbij ben ik duidelijk geholpen. A fijn uiteindelijk met de andere bewoner van dit pand alles ingevuld en opgestuurd.

Naar twee weken heb ik nog steeds niks gehoord. Uiteindelijk maar even gebeld, naar 30min gewacht te hebben aan de telefoon kreeg ik eindelijk iemand te spreken, en ook nog eens met weinig kennis van zaken.

Volgens de medewerker duurt een verwerking 2 a 5 weken. Lekker dan, een indicatie waaraan je niks hebt. Toen vroeg ik of ze mij konden doorverbinden met de afdeling contractovername. Nou dat was helemaal niet mogelijk en moest ze maar even brief sturen (enige mogelijkheid).

Het mooie is dat KPN op hun eigen site ook nog zeggen dat een verwerking van een brief ten minste 4 weken duurt. (bron: http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm)

Wat heb ik hier nou aan? Ik geef ruim van te voren aan dat ik mijn contract wil laten overnemen. De communicatie is gewoon te slecht voor worden en de manier van werken is gewoon 1980.

Als ik dit allemaal optel duurt het zo 3 maanden voordat KPN een contractovername kan verzorgen?

Desired solution:

Mijn oplossing is dan ook dat ze mij zo spoedig mogelijk contacteren. Want ik verhuis aankomende 21 dec definitief. En wat moet ik nou met een contract, waar ik niet meer woon? En mijn huismaatje wacht ook nog al die tijd op of alles goed is gegaan...

Ik vind het echt uitermate slechte service, dat ik achteraf nog steeds voor de kosten op draai...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

All complaints of