My complaint:
Wij hebben 3 maanden geleden nieuwe laarzen laten staan in een hotel in Turkije.
Bij thuiskomst gelijk gebeld en ouders die nog in het hotel waren navraag laten doen bij de balie. Er waren (nog)geen laarzen gevonden. Dezelfde dag gebeld met Corendon en te horen gekregen dat we een mail kunnen sturen naar de afdeling Lost and Found. Een keurige mail gestuurd met alle informatie. Antwoord op de mail : Wij hebben uw email in goede orde ontvangen. Tot op heden hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen vanaf de bestemming. Wij hopen u spoedig nieuws te mogen brengen.
Na 2 weken niks meer te horen, zelf weer een mail gestuurd met de mededeling dat we niks meer hebben gehoord. Antwoord: Wij begrijpen uw teleurstelling. Momenteel doen wij ons uiterste best u te herenigen met uw persoonlijke eigendom. Wij willen u vragen naar nog enig geduld. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Nu na een maand nog steeds NIKS gehoord !!!
Wat is de definitie van ” Nog enig geduld ” bij Corendon ????
Voor ons dus na alle jaren GEEN Corendon meer.
Jammer dat ze zo met hun klanten omgaan…
Desired solution:
Antwoord terug ...