Complaint: vertraagde vlucht

veenstraveenstra on 22 November 2013 about Corendon in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 16-11-2013 zou onze vlucht cai040 om10.00 uur vanaf Eindhoven naar antalya plaatsvinden.Bij aankomst op het vliegveld blijkt het toestel vertraagd te zijn door de mistige weersomstandigheden en zou de vlucht om 11.10 uur plaatsvinden.Even daarna blijkt de vlucht voor onbekende tijd vertraagd te zijn en krijgen na 3 uur vertraging een consumptiebon van €12,- pp aangeboden.Dit werd over het algemeen gewaardeerd.
In de tussentijd zijn andere vluchten op Eindhoven uitgeweken naar Niederrein-Weeze en worden de wachtende passagiers met bussen vervoerd naar Weeze.Dit gebeurd vrijwel binnen het half uur!
Waarom kon dit niet met onze vlucht?!
Pas om 16.30 uur wordt bekendgemaakt dat we met bussen naar Amsterdam gebracht gaan worden en daar de vlucht zal worden en wel om 20.00 uur!
Dit is 10 uur later dan gepland!
Dat de weersomstandigheden slecht waren hadden allen begrip voor maar niet voor het feit dat pas om 16.30 uur iets geregeld werd terwijl de vlucht volgens de infoborden al om 15.30 uur vanaf Amsterdam gepland stond en het vliegtuig al die tijd nodeloos daar gestaan heeft!!!!
Uiteindelijk zijn we om 20.30 uur aan de vliegreis begonnen;10,5 uur vertraagd!!!

Desired solution:

Ik ben niet uit op een vergoeding in de vorm van geld;het was immers overmacht.Maar het was zeer slordig om mensen met kinderen en diabetici zo lang te laten wachten.

Ik ben nog 1 week in het hotel Grandpark Lara kamer 4406 en het zou fijn zijn bv een wellness arrangement te mogen ondergaan als tegenprestatie!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Corendon about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Corendon

All complaints of