My complaint:
4 augustus is ons huis overgeschreven, daarbij zijn ook de meterstanden opgenomen, en die doorgebeld naar de NEM.
na 7 weken eindelijk de nota gekregen te hebben, bleek die niet te kloppen. ze hadden de gegevens van verwisseld. gas was ingevoerd bij electra en electra bij gas. na 3 kwartier in de wacht te hebben gehangen, heb ik de andere dag maar terug gebeld. en gevraagd of ze wilden corrigeren, maar dat konden ze niet, ik moest het schriftelijk indienen.
ook dat gedaan te hebben krijg ik een brief terug.
dat de huidige energieleverancier de correctie bij het netbeheer moet doen. dus ik mijn huidige energieleverancier gebeld DE NEM. zegt de NEM.
dat de huidige leverancier van het oude adres dat moet doen.
ik werd helemaal boos. ik de nuon gebeld en die vonden het raar dat hun dat moesten doen en gaf mij het tel nr van liander, en die vonden het ook een rare gang van zaken dat de nem niet wil corrigeren,terwijl ze leverancier waren op het oude adres, en leverancier zijn op het nieuwe adres.
Gewenste oplossing
dat ze de correctie nu eindelijk is doorvoeren.
en dat ze de eindafrekening super snel doen en ook het terug betalen daarvan. want ook die afhandeling duurt 2 maanden bij hun.