Complaint: crediteren van retour gestuurde artikelen

user-105346 on 27 May 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb op 10 mei een pakket retour gestuurd maar heb nog steeds mijn geld niet gestort gekregen
erg vervelend want ik ben nu al een week aan het bellen maar er is daar niemand die je verder helpt !
heb nu een rechtsverklaring moeten invullen hopende hier mijn 265 euro !!! retour te krijgen
ik ben absoluut niet tevreden met retourzending van zalando
ik ga hier dan ook zeker nooit meer bestellen en heb al mijn vrienden familie en kennissen ingelicht om nooit bij zalando te gaan bestellen
dit bedrijf is absoluut niet betrouwbaar
en ze blijven maar mails sturen van : “bedankt voor uw bestelling” nou die is allang weer retour dus dat loopt ook al lekker achter op schema….

Desired solution:

direct MIJN geld terugstorten !

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De retourzending is op 30-05-2012 bij ons aangekomen. Op die dag is direct het geldbedrag teruggestort op de rekening. Een kortingscode is aangeboden voor het ongemak.

All complaints of