Complaint: teveel betaalde premie

user-178363 on 15 May 2013 about CVZ in category Overheid

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ongelooflijk
ik ben al weken bezig om het teveel betaalde premie terug te krijgen.
iedere week gebeld met het CVZ lange wachttijden, kost ontzettend veel geld, ze beloven terug te bellen maar doen dit niet en iedere keer als je belt beloven ze je terug te bellen en vragen om je telefoonnr, als je zegt dat ze mijn nr. al 3 keer gehad hebben maar niet terug bellen praten ze daar overheen. het ergste, nog steeds geen geld om gek van te worden. als je de premie te laat betaald dan wordt deze meteen verhoogd boete na boete maar als gewoon persoon moet je genoegen mee nemen met vage antwoorden en stellen de uitbetalingen steeds uit als je vraagt hoe dit komt hebben zij ook geen duidelijke antwoord. ik snap het niet meer. het wordt een principe zaak je voelt je in de maling genomen. kunnen mensen dan niet meer de waarheid spreken ik zou daar natuurlijk meer begrip voor hebben.

Desired solution:

het probleem uitleggen zodat ik weet waar ik aan toe ben, en natuurlijk zorgen dat het geld overgemaakt wordt en als dit niet lukt om de ene of andere rede gewoon zeggen waar aan het ligt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CVZ about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CVZ to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CVZ

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CVZ

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CVZ posted

CVZ

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op woensdag 22 mei heeft de indiener van de klacht telefonisch contact gehad met mevrouw Winni Fred van de afdeling ICB-KCC. Er is aan mevrouw uitgelegd wanneer ze de door het cvz aan haar verschuldigde terugbetaling op haar rekening kan verwachten. Ook is uitgelegd waarom andere medewerkers haar eerder geen duidelijk antwoord op haar vraag hebben kunnen geven.

All complaints of